Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2007

Τι ώρα έρχεται το τέλος?

Όχι του κόσμου..








Το τέλος γενικά,σαν έννοια.Το τέλος μιας σχέσης, το τέλος μια σχολής, μιας δουλειάς, μιας περιόδου καλής ή κακής ή και αδιάφορης.Αλλά και το τέλος ενός τραγουδιού,του μελανιού,του χαρτιού,του κεφιού,του φαγητού,της βραδιάς,της εργασίας,του νερού,του κραγιόν,των διακοπών,του χυμού,της βενζίνης,των μονάδων,του βιβλίου,των χρημάτων,της διαδρομής.....





Δηλαδή το τέλος γενικότερα.Στα πάντα.Σε όλα υπάρχει ένα τέλος και το μόνο που σκέφτομαι είναι αυτό.Το τέλος.


Τι ωραία λέξη..





Δεν με τρομάζει.Μ'αρέσει.





Δεν νομίζω οτι είναι τυχαίο πως το αγαπημένο μου τραγούδι(απο την πρώτη στιγμή που το άκουσα)ονομάζεται "Πρίν το τέλος"!Κάτι μου λέει αυτό το τραγούδι.





Πάντα νοιώθω μια αναμονή μέσα μου για κάτι.Οτι κάτι θα τελειώσει και θα ξεκινήσει κάτι καινούριο και περιμένοντας το καινούριο περιμένω το τέλος.Γι'αυτό μ'αρέσει το τέλος.Γιατί σημαίνει το ξεκίνημα κάτι καινούριου,νέου,ωραίου,άγνωστου..





Κάθε φορά που ξεκινάω να διαβάζω ένα βιβλίο διαβάζω την τελευταία σελίδα.Πάντα.

Δεν καταλαβαίνω βέβαια κάτι για το τέλος του βιβλίου αφού άλλωστε μέχρι να το διαβάσω όλο το έχω ήδη ξεχάσει, απλά μ'αρέσουν οι τελευταίες λέξεις ενός βιβλίου.Ότι και αν είναι αυτό.

Όταν βλέπω μια ταινία λατρεύω να διαβάζω τους τίτλους τέλους,όλους μέχρι το τέλος!



Βέβαια και κάποιες φορές δεν είναι ωραίο όταν έρχεται αλλά πάντα θα έρχεται και για κάποιο λόγο απο πολύ μικρή το έχω κάνει φίλο μου.

Πολλές φορές με έχει πονέσει κάποιο τέλος(κυρίως της ζωής)αλλά πάντα σκέφτομαι πως μετά ξεκινάει κάτι..



Δεν μπορεί να ξεκινήσει κάτι αν δεν έχει πρώτα τελειώσει κάτι άλλο..





"Μια φορά μου 'χες πει δεν μπορεί θα το νιώσανε κι άλλοι,πριν το τέλος πως μοιάζει η σιωπή σαν αγάπη μεγάλη"





Τέλος.

11 σχόλια:

Spyros είπε...

Wraio to telos nai..Ki egw to vlepw pio poly san allagh.. enstash omws!stin tainia den isxyei ayto giati meta den exei allh tainia..:)

Charty είπε...

Για σκέψου τη φάση να έχεις πάρει 5-6 dvd να τα δείς σερί το ένα μετά το άλλο και μετά να λιώσεις στον ύπνο!Τότε ισχύει!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ,
τι ωραίο κείμενο ήταν αυτό.

Καλημέρα καλό μου.
Γιατί να την ξέρεις την ώρα;;;

Καλύτερα χωρίς ρολόι, άκου με.

Blogaki είπε...

Εμένα πάντως σαν λέξη με τρομάζει πολύ. Δεν το συμπαθώ το τέλος, παρα μόνο όταν έρθει αυτό το κάτι άλλο που το ακολουθεί!

Charty είπε...

Γειά σου αργυρένια μου!Σ'ευχαριστώ!
Κάτι ξέρεις, κάτι ξέρεις!!
(υ.γ. δεν φοράω ποτέ ρολόι,είμαι αλλεργική..κυριολεκτικά!).
Blogaki σκέψου μόνο την ωραία πλευρά του τέλους και οτι έρχεται μόνο για καλό,για να έρθει κάτι ομορφότερο..

Ανώνυμος είπε...

Βλέπω ότι αδικείσαι..Για να σε μάθουν κιάλλοι να αρχίζουν να σε διαβάζουν παρακαλώ.Ανακοίνωση:Σπεύσατε όολοι στο λυκάκι γράφει κείμενα γλυκά,γλυκά σαν το λουκουμάκι..(ουδέν σχόλιο..).
Κάθε φορά που με την αργυρένια φεύγαμε από το χωριό μας τέλη Αυγούστου,δάκρυζε και όταν τη ρωτούσα μου έλεγε για το τέλος του καλοκαιριού και γω προσπαθούσα να την παρηγορήσω λέγοντας της για την αρχή του Φθινοπώρου και του γλυκού αλλά συνάμα μελαγχολικού Σεπτέμβρη.
Ξέρεις κάτι έρχονται μερικές στιγμές στη ζωή μας που δεν έχεις κουράγια να υπομένεις ένα ακόμη τέλος.Κατα τα άλλα οι αποτυπωμένες σκέψεις σου με βρίσκουν σύμφωνο.

Charty είπε...

Τι να πω,theo σ'ευχαριστώ πάρα πολύ αν και νομίζω πως υπερβάλλεις λιγάκι!!Έχω διαβάσει πολλά απίστευτα κείμενα εδω μέσα και νομίζω πως τα δικά μου είναι λίαν επιεικώς κάτω του μετρίου!!!
Να σου πω την αλήθεια και εγώ ψιλομελαγχολώ το Σεπτέμβρη αλλά μετά συνηθίζω και επικεντρώνομαι στο νέο ξεκίνημα.
Όταν τελειώνουν όλα μαζεμένα θέλει πολύ κουράγιο για να το αντέξεις συμφωνώ,απλά πρέπει να περιμένεις μέχρι έρθει κάτι καινούριο,γιατί θα έρθει...

Crucilla είπε...

Σου αφιερώνω το All good things come to an end - Nelly Furtado.

Dogs were whistling a new tune
Barking at the new moon
Hoping it would come soon so that they could die

Honestly what will become of me
I don't like reality
It's way too clear to me
But really life is daily
We are what we don't see
We missed everything daydreaming

Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end

Charty είπε...

Thanks.Ωραίο τραγούδι αλλά και αυτός που παίζει στο video clip δεν έιναι καθόλου κακός...!!!

Jason είπε...

Πολύ ωραίο κείμενο.
Με εκφράζει πολύ.

Όσο για το τραγούδι, ξέρεις τι ωραίο που είναι και στα ιταλικά...;

Charty είπε...

Καλώς τον Jason!thanks.
Να σου πω την αλήθεια δεν το έχω ακούσει.:-)