Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2007

Θα τα καταφέρω ή θα τα μεταφέρω?



Συνήθως δεν μπαίνω στον κόπο να βάζω στόχους για το νέο έτος γιατί ποτέ δεν τους θυμάμαι!Ίσως είναι και μια άμυνα για να μην αγχώνομαι οτι πρέπει να πετύχω κάτι ή είναι το γεγονός οτι γενικά είμαι άνθρωπος του τώρα.
Φέτος λέω να κάνω μια αλλαγή, δεν έχω την δικαιολογία οτι θα τους ξεχάσω αφού θα είναι γραμμένοι εδώ(κυριολεκτικά!)
Ας ξεκινήσω απο τους εφικτούς..
  • Να καταφέρω να κάνω επιτέλους εκείνο το ταξίδι που θέλω όσο τίποτα άλλο!
  • Να περάσω όσο καλύτερα μπορώ!Να μου μείνει αξέχαστο!
  • Να απαλλαγώ απο περιττούς που δεν μου προσφέρουν τίποτα και να κρατήσω μόνο αυτούς που πραγματικά αξίζουν.(και άργησα)
  • Να πετύχω σε όλες τις εξετάσεις που θα δώσω.(ε δεν θα δωσώ και για τη nasa!)
  • Να αλλάξω σπίτι.(αυτό και αν άργησα!!!)
  • Να προσπαθήσω να κάνω αποταμίευση(σιγά μην περισσεύει τίποτα!)
  • Να πάω γυμναστήριο(επιτέλους!)
  • Να χάσω κανα κιλό!(επιγόντως!)
  • Να κόψω την απαίσια συνήθεια να τρώω τα νύχια μου!(έχω ήδη κάνει την αρχή!)
  • Να γραφτώ σε σχολή χορού.(και να ερωτευτώ τον δάσκαλο..και φυσικά να με ερωτευτει και αυτός!)
  • Να σταματήσω να παραγγέλνω φαγητό απ'έξω.(εκτός απο μερικές εξαιρέσεις!)

Και οι λιγότερο εφικτοί(μάλλον ανέφικτοι!)

  • Να αγοράσω δικό μου σπίτι, μονοκατοικία με κήπο μεγάλο, γεμάτο λουλούδια,τα αγαπημένα μου ζωάκια και θέα στη θάλασσα και να είναι πάντα γεμάτο με αγαπημένους φίλους,οικογένεια κλπ!(επίσης να αποκτήσω και εξοχικό!)
  • Να αγοράσω ένα μεγάλο κότερο(πάμε μια βόλτα?)και να πηγαίνω βόλτες με τους φίλους μου!Είναι αυτονόητο οτι θα είμαι ο καπετάνιος...!
  • Να κερδίσω το λαχείο(άσχετα αν δεν αγοράζω!)
  • Να βρώ ένα λαχείο στο δρόμο και να είναι το τυχερό!(συνέχεια απο το προηγούμενο)
  • Να μάθω πέντε γλώσσες(άπταιστα!)
  • Να μάθω να παίζω ντράμς, κιθάρα,φυσαρμόνικα και πλήκτρα(εννοείτε τέλεια!)
  • Να αποκτήσω ένα μικρό αεροπλανάκι(όχι παιχνίδι!)και να μάθω να το πιλοτάρω μόνη μου!
  • Να στείλω τους γονείς μου κρουαζιέρα με το κρουαζιερόπλοιό μου και να κάνουν διακοπές για πάντα!
  • Να ταξιδεύω συνέχεια.(τόσα μεταφορικά μέσα έχω!)
  • Να αποκτήσω δικιά μου δουλειά(και να είναι πετυχημένη φυσικά)
  • Να πάω μια βόλτα στο φεγγάρι με το ιδιωτικό μου διαστημόπλιο παρέα με τους φίλους μου και εννοείτε οτι θα οδηγώ εγώ.(!!!)
  • Να αποκτήσω σχολή καταδύσεων και να διδάσκω εγώ!

Νομίζω πως ήταν καλύτερα τις προηγούμενες χρονιές που δεν έβαζα στόχους.Κάτι θα ήξερε ο εγκέφαλός μου που δεν τα συγκρατούσε..

Κατεβαίνω σιγά σιγά στη γη τώρα..

Καλά μυαλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: