Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2007

Την διχοτομείς την αμοιβάδα???




Έχω τον αμοιβαδομαγνήτη.



Αν τον ψάχνει κανείς να σταματήσει γιατί είναι γεγονός πια, τον έχω εγώ. Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να τον δώσω γιατί δεν θέλει. Δεν φεύγει από ‘μένα. Είναι κάτι σαν ιός που δεν κολλάει και δεν φεύγει ποτέ από πάνω μου.
Κατά καιρούς με επισκέπτονται πολλές αμοιβάδες αλλά είναι απλά περαστικές γι’αυτό και δεν υπάρχουν πια στη μνήμη μου γιατί δεν έχω και μεγάλο σκληρό εξ’ου και το μειονέκτημα της κακής μνήμης.
Τώρα τελευταία όμως έχουν εισβάλλει στη ζωή μου τρεις τέσσερις με απανωτά χτυπήματα οπότε και έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι μήπως αμοιβαδοποιούμαι???
Γιατί να τις προσελκύω με τέτοια συχνότητα?
Νομίζω πως είναι καιρός να τις κατατάξω(όχι στο στρατό αν και θα μου χρειαζόταν ένα διάλειμμα)σε κατηγορίες.



  • Αμοιβάδα Νο 1 «Η κολίγκεους»

Είναι καλή, ήρεμη, εκνευριστικά ήρεμη, συνήθως ατενίζει το απέραντο κενό, ψιλοαδιάφορη, συμπονετική, προβλέψιμη, αλλά και απρόβλεπτη γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι πραγματικά σκέφτεται(μεταφορικά πάντα!)και παίρνει μέρος σε διαλόγους του στυλ..

Μη Αμοιβάδα(ακόμα)-που έχεις βάλει τα γραμμάτια είσπραξης?
Αμοιβάδα(ακόμα) Κολίγκεους -τι είναι αυτό?
Μ.Α.- αυτά που συμπληρώνεις τις εισπράξεις(!)
Α.Κ.- α! τα πράσινα χαρτάκια λες?
Μ.Α.-………

Μ.Α.- πάρε αυτό το χαρτάκι. Σου έχω σημειώσει τις αιτήσεις που χρειάζεται να φωτοτυπήσεις.
Α.Κ.-…….
Μετά από 5 λεπτά..
Μ.Α.- εγώ φεύγω, μην ξεχάσεις τις αιτήσεις.
Α.Κ.- ποιες αιτήσεις??
Μ.Α.- το χαρτάκι που σου έδωσα πριν με τις αιτήσεις…
Α.Κ.- α! Αυτό? το πέταξα!
Μ.Α.- …….


Μ.Α.- Τις επιταγές τις στέλνουμε στις 15 μέρες. Σωστά?
Α.Κ.- Ναι. Αυτές πότε ήρθανε?
Μ.Α.- στις 31, οπότε θα τις στείλω στις 14 γιατί μετράμε και την ημέρα παραλαβής.
Α.Κ.- Κάτσε να σιγουρευτώ μην βιάζεσαι(!)
Μ.Α.- μα τι κάνεις?
Α.Κ.- (με το ημερολόγιο στο χέρι μετρώντας μια μια τις μέρες) σσσς, θα με μπερδέψεις!


Μ.Α.- ετοίμασε τα λεφτά να πας τράπεζα.
Μετά απο 10λεπτο μέτρημα(5 φορές) πάει.
Γυρίζει
Και λέει
Α.Κ.- Αχ ξέχασα να πάρω όλα τα λεφτά! Ήταν κάτω κάτω!
Μ.Α.- (@#%*&@#$##@#$)- από μέσα μου!
Α.Κ.- Ε καλά τα πάω αύριο μην τρελαίνεσαι!



  • Αμοιβάδα Νο 2 «Η νέρβιους»

Είναι σπαστικιά, απαιτητική, κάνει την πολύξερη(!!!), ειρωνεύεται, θέλει να έχει την τελευταία κουβέντα, αλλά είναι και τίμια, που και που λέέι και έναν καλό λόγο(όπου που,29/2), και παραδόξως καλή στη δουλειά της(κανένας δεν κατάλαβε ποτέ το πώς…)και παίρνει μέρος σε διαλόγους του στυλ…

Α.Ν.- Που είναι η Βοιωτία?
Μ.Α.- δίπλα στη αττική
Α.Ν.- ναι αλλά προς τα πού? η αττική είναι τεράστια!
Μ.Α.- ξέρεις που είναι η Θήβα?
Α.Ν.- ναι! δηλαδή είναι δίπλα???
Μ.Α.-……….
Α.Ν.- Γιατί δεν μου απαντάς? Ούτε εσύ ξέρεις εεεεε???
Μ.Α.- @##$#$%^%@$#!!!!!!!



Α.Ν.- θέλω να στείλω αυτή τη σελίδα με φαξ, τι να γράψω στο συνοδευτικό?
Μ.Α.- προς τον τάδε!(@#$$#@*)
Α.Ν.- ναι αλλά τι ακριβώς? προς Κου, Κος????????? Γιατί γελάς?? Γιατί δεν μου λες???? Σταμάτα να γελάς!!!!!!! Θα φύγω!!!!!
Μ.Α.- αμήν και πότε!



  • Αμοιβάδα Νο 3 «Η κλασμέτιους»


Είναι συμπαθητική, ευγενική, λιγομίλητη, αόριστη, απροσδιόριστη, ακαλαίσθητη, άοσμη, μυστικοπαθείς(ποτέ δεν σου δείχνει αν κατάλαβε!) και μάλλον (θέλω να πιστεύω) με κακή ακοή. Παίρνει μέρος σε συζητήσεις του στυλ..

Μ.Α.1- Να διαβάσετε τις σελίδες από μπλα έως μπλα
Α.Κλ.- δηλαδή ποιες είπε να διαβάσουμε?
Μ.Α.- από μπλα έως μπλα
Α.Κλ.- α!
Μ.Α. (μα τι διαφορετικό είπα????)

Μ.Α.1- για την Δευτέρα θα έχετε την μπλα άσκηση.
Α.Κλ.- δηλαδή ποια άσκηση είπε?
Μ.Α.- την μπλα.
Α.Κλ.- α!
Μ.Α. (με δουλεύει?)


Μ.Α.1- για πες μας εσύ Α.Κλ. τι πιστεύεις γι’αυτό?
Α.Κλ.- για ποιο λέει?
Μ.Α.- γι’αυτό.
Α.Κλ.- που είναι δεν το βρίσκω!
Μ.Α.1- δεν χρειάζεται στο λέω εγώ, αυτό.
Α.Κλ.- α, δεν ξέρω!για ποιο λέει???
Μ.Α.- γι’αυτό!!!!!!!!!!
Α.Κλ.- δεν κατάλαβα!
Μ.Α.(δεν με δουλεύει!)



Και last but not least η

  • Αμοιβάδα Νο 4 «Η φελόουτιους»

Είναι νορμάλ εκ πρώτης όψεως και δεν υποψιάζεσαι τι κρύβει, είναι συμπαθητική, αστεία που και που(όπου που κάθε 31), χαμογελαστή, ευχάριστη, ευάερη, ευήλια κλπ κλπ αλλά παίρνει μέρος σε συζητήσεις του στυλ….


Μ.Α.- που ήσουν?
Α.Φ.- ποιος?
Μ.Α.-…….


Χτυπάει τηλέφωνο
Μ.Α.- ποιος ήταν?
Α.Φ.- που?
Μ.Α.-……

Μ.Α.- θα βγούμε τελικά?
Α.Φ.- πότε?
Μ.Α.- σήμερα!
Α.Φ.- πότε?
Μ.Α.- το βράδυ!!!!
Α.Φ.- ποιοι???
Μ.Α.- εμείς!!!!!!!!!!!!!!
Α.Φ.- σήμερα??
Μ.Α.- ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Α.Φ.- το βράδυ??
Μ.Α.- ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Α.Φ.- δεν ξέρω(!!!!)
Μ.Α.- και ποιόν να ρωτήσω?????????????????
Α.Φ.- για ποιο πράγμα?
Μ.Α.- γκρμφ@#$#$%%^&*^#$%@$@γκκρρρρρρρ!!!!!!!!!!!!
Α.Φ.- μα γιατί εκνευρίζεσαι?


Μέχρι τώρα τα είδη που έχω συναντήσει είναι αυτά. Ελπίζω να μην χρειαστεί να εντρυφήσω και σε πολλά άλλα.
Επίσης με μια μικρή έρευνα που έκανα οι αμοιβάδες έχουν πόδια, βλεφαρίδες και μαστίγια! Οποιαδήποτε ομοιότητα με κάποιους ανθρώπους είναι απόλυτα αληθινή!
Άντε να δω αυτή η εβδομάδα τι μου επιφυλάσσει!





υ.γ.έκανε εκατό χρόνια να μου ανεβάσει τις φωτογραφίες!Μήπως αμοιβαδοποιήθηκε???

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑ
είσαι απίστευτη!

φοβερό ποστ, ελπίζω να το ανακαλύψουν στο ΑΡΘΡΟ

Ανώνυμος είπε...

Τη διχοτομείς τη διχοτομείς!Προτού σε εγκλωβίσει και σε πάει για χώνεψη!

jul είπε...

Καλά είσαι φοβερή, έχω λιώσει στο γέλιο...κανονικότατα......
Πφφφφ...εχω μια τέτοια συνάδελφο...έχει λίγο από όλα...!!!! Παντως σίγουρα ειναι αμοιβάδα...ή σκουλίκι...ή κατι τελος πάντων

Spyros είπε...

xaxaxaxa... polu kalo!

Kapoies (polu spanies!) fores mporw na me katataksw ligo (polu ligo!) stin katigoria 4... den to kanw epitides!

Charty είπε...

thanks argyrenia μου!
Εμένα μου φτάνει που μπορώ και εκφράζομαι απο εδω μέσα και γνωρίζω ενδιαφέροντες ανθρώπους.Ασε που υπάρχουν άλλα πάαααρα πολύ καλύτερα!

theo και αν τη διχοτομήσεις και πολλαπλασιαστεί που θα πας να κρυφτείς μετά??????

julia σκουλίκι ε??Τώρα με βάζεις σε σκέψεις γιατί ξέρω και μερικά σκουλίκια(ζητώ συγγνώμη προς τα πραγματικά σκουλικάκια!)
Υπομονή με τη δικιά σου!

Spyro σε τσάκωσα!Όντως είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως σ'αυτήν την κατηγορία κατατάσσονται περισσότερο οι άνδρες,δεν εχω εξακριβώσει όμως το γιατί!!Που θα μου πάει...