Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2007

Πάω (μ)προς τα πίσω?

Αυτές τις μέρες όλα γίναν πολύ γρήγορα και ακόμα δεν έχω συνηθίσει την νέα πραγματικότητα.
Έκλεισα ένα κεφάλαιο της ζωής μου και νομίζοντας πως θα ανοίξω ένα καινούριο τελικά ήρθε και έσκασε μπροστά μου ένα παλιό που το είχα κλείσει με μεγάλη ευχαρίστηση και ανάκτηση της ψυχικής μου ηρεμίας!
Τελικά απ'οτι φάνηκε δεν είχε κλείσει οριστικά...

Πριν δυόμισι χρόνια είχα παραιτηθεί απο μια δουλειά που με άγχωνε υπερβολικά , με πίεζαν μέχρι να λυγίσω και όσο εγώ έδινα τόσο αυτή ζητούσε κι'άλλο.Δεν άντεξα και μετά απο τρία χρόνια που με μονοπωλούσαν, τους είπα οτι θέλω να κάνω κάτι άλλο στη ζωή μου και αποχώρησα.Θυμάμαι ακόμα το συναίσθημα όταν έκλεισα την πόρτα του γραφείου πίσω μου.Ένα αίσθημα ελευθερίας τόσο έντονο που νόμιζα οτι όποιος περνούσε δίπλα μου θα μπορούσε να το νιώσει.Εκείνη τη μέρα ξαναβρήκα τον εαυτό μου.

Πάντα γύριζα για να τους δω και να πούμε τα νέα μας, αλλά μόνο γι'αυτό.Μέχρι χθές.Πήγα πάλι να τους δω νομίζοντας πως θα τα πούμε λιγάκι και θα φύγω όπως πάντα..

Αλλά δεν έφυγα και όχι μόνο δεν έφυγα αλλά θα πρέπει να πηγαίνω να τους βλέπω(!)κάθε μέρα.Δεν είχα και πολλές επιλογές αφού οι στατιστικές είναι εναντίον μου.Άλλωστε και εγώ τότε αυτή τη δουλειά την είχα βρεί μέσω γνωστού.

Το μόνο που είναι διαφορετικό ίσως, είναι η προοπτική για κάτι καλύτερο μέσα στον επόμενο χρόνο το οποίο μπορώ να το πετύχω μόνο μέσω της συγκεκριμένης δουλειάς και αυτό είναι το μόνο που με έπεισε να κάνω το πισωγύρισμα.

Είναι μεγάλο το αντίτιμο όμως και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να πληρώσω μέχρι το τέλος.Είναι πολύ απαιτητική δουλειά που σε καθηλώνει και δεν σου αφήνει περιθώρια για τίποτα άλλο.

Πως τα κατάφερα να πάω μπροστά προχωρόντας προς τα πίσω δεν έχω καταλάβει ακόμη...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ένα βήμα μπρος και δύο πίσω..
Φρόντισε να αξιοποιήσεις τη σοφία που απέκτησες και να μην κάνεις τα λάθη του παρελθόντος.
Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη.

Blogaki είπε...

Ωπ! Οι καινούργιες αρχές είναι πάντοτε καλές, κι ας γίνονται σε μέρη γνώριμα. Καλή αρχή!! :)

Charty είπε...

theo- Η πολλή δουλειά, η δική μου, κάνει τον αφέντη πλουσιότερο!!!
Θα προσπαθήσω πάντως γιατί δεν έχω πια και τις ίδιες αντοχές...Μεγάλωσα!!
Blogaki- Σε ευχαριστώ! Ας ελπίσουμε οτι θα μου βγεί σε καλό!Αλλιώς ο μπος θα το μετανιώσει(εδώ μπαίνει σατανικό γέλιο!)!!!!

Spyros είπε...

Nomizw pws h photo me thn wormhole ekshgei thn teleytaia sou aporia! Ti na pw, kalh arxh, otan exeis pathei shmainei oti exeis mathei, opote tha ta pas kalytera :D

Charty είπε...

spyro thanks.
Έτσι θέλω να πιστεύω και εγω αλλιώς θα μετανιώσουν την ώρα και τη στιγμή που μου ζήτησαν να ξαναγυρίσω!!