Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2007

Που πάει ο (παλιός) χρόνος?

…και που οι συνήθειές του?

Είναι φυσικό όταν τα χρόνια περνούν και φεύγουν να αφήνουν πίσω τους νέες συνήθειες και δεδομένα.

Παλιότερα θα μας φαίνονταν πρωτόγνωρα και ξένα αλλά με τα χρόνια όλα αυτά μας φαίνονται λογικά και αυτονόητα(εκτός από τους μεγαλύτερους ίσως).

Μερικά από αυτά που έχουν αλλάξει…




-Όταν ακούμε κάποια συγκεκριμένη μελωδία ή μουσικό κομμάτι τρέχουμε να σηκώσουμε το κινητό(!)


-Όταν βγαίνουμε από το σπίτι εκτός από το να σιγουρευτούμε ότι πήραμε τα κλειδιά τσεκάρουμε επίσης αν έχουμε πάρει…το κινητό(το δεύτερο κινητό),το MP3, το Ipod, ακουστικά, το Laptop,το Palmtop, το flash disk, το Bluetooth usb και handsfree κ.α.


-Πολλές φορές όταν κυκλοφορούμε στο δρόμο πνιγόμαστε στα…καλώδια.


-Δεν έχουμε κασσέτες και το κασσετόφωνο(αν υπάρχει πια) είναι στο πατάρι.


-Χρησιμοποιούμε όλο και λιγότερο το στυλό, πολλοί έχουν χρόνια να αγοράσουν μολύβι.


-Για να βράσουμε νερό ανάβουμε το βραστήρα ή βάζουμε την κούπα στο φούρνο μικροκυμάτων(το γκαζάκι το χρησιμοποιούμε μόνο για πυροδότηση!)


-Όσο η οθόνη που βλέπουμε ταινίες μεγαλώνει τόσο το dvd player μικραίνει.


-Όσο τα γυαλιά μυωπίας μικραίνουν, τα γυαλιά ηλίου τείνουν να καλύψουν όλο το πρόσωπο!


-Μπορούμε να αλλάξουμε τα κανάλια της τηλεόρασης με το ρολόι μας.


-Μιλάμε στο τηλέφωνο από τον υπολογιστή.


-Πολλοί από εμάς δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ γραμματόσημο(όχι για συλλογή) και ούτε πρόκειται.


-Τη σοκολάτα τη βάζουμε στο σώμα μας, τα φύκια στο στόμα μας, τη μπύρα στα μαλλιά μας και τη σιλικόνη…παντού!


…και τα καλύτερα έρχονται!



υ.γ. ο υπολογιστής μου είναι βαριά άρρωστος....

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πω πω αγχώθηκα...
Εγώ και τα φύκια στο σώμα μου τα βάζω.
Έχω ελπίδες?

Spyros είπε...

Kalhmera! Koita, thn mpyra sta mallia mas thn vazame kai pio palia.. (mhn to pieite..lousteite!)

Molyvi pote den m arese na xrhsimopoiw, kai osa xronia kai an perasoun de prokeitai na faw fyki :D

Oi allages emfanizontai me gewmetrikh proodo..alla den einai k toooso kako

perastika sto pc!

jul είπε...

πωπωπω σαν να εβλεπα τον εαυτό μου ήταν στην περιγραφή που έδινες!@!!!!
Εκτος από φύκια, σοκολάτες και μπύρες...και το ipod που ευελπιστώ να μου κάνουν δώρο (τωρα στις εκπτώσεις) .....:):):) Το 4GB φουξια της Apple...

Charty είπε...

argyrenia- Μμμμ, εξαρτάται...Αν τα φύκια τα βάζεις στο σώμα σου,τη σοκολάτα που τη βάζεις???????

Spyros- Καλημέρα!Μήπως όμως έχεις φάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες??
:-)))Μια χαρά είναι οι αλλαγές αρκεί να τις προλαβαίνουμε!
Το πισι μου σ'ευχαριστεί αλλά υποφέρει(κ εγώ μαζί!)

julia- Αχ το φούξια ipod...Το ερωτεύτηκα απο την πρώτη στιγμή που το είδα!!Ήταν κεραυνοβόλος!Λες να το αναφέρω και εγώ εντελώς τυχαία τώρα στις εκπτώσεις?Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα!!

Ανώνυμος είπε...

χα χα!
Τι έχουν ακόμα να δουν τα μάτια μας!Πάντως μερικές κακές συνήθειες έχω αρχίσει να τις κόβω.Το κινητό έχει γίνει ακίνητο και το σταθερό μου γνωρίζει νέες δόξες.Όχι,όχι τη σοκολάτα συνεχίζω..Σε ένα στοματάκι,πολλά πολλά κομματάκια.
Περαστικά στο pc.Καμία ίωση θα είναι.Ο Αβραμόπουλος είπε σήμερα να μην ανησυχούμε!

Charty είπε...

Μα απορώ,κόβεται η σοκολάτα?Με τίποτα!Σιγά μην τη χαραμίσω να πασαλείβομαι αντί να την φάω!
Ε, αφού το είπε ο Αβραμό δεν ανησυχώ!

AVRA είπε...

καλημερα
περαστικα..(στο pc!)

Charty είπε...

Καλως την!Το πισι μου είναι καλύτερα τώρα!