Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2007

Γιατί??



Γιατί το σώματα των κολοριφέρ δεν έχουν χέρια,πόδια και κεφάλι?

Γιατί?

Η αγαπημένες μου ερωτήσεις ξεκινούν μ'αυτή τη λέξη!Δεν το κάνω επίτηδες αλλά μπορώ να ρωτάω με τις ώρες αν ξέρω τον δύσμοιρο που απευθύνεται η ερώτηση(μην τρομάξω και ξένο κόσμο!)και ξέρω οτι τις αντέχει βέβαια.

Μπορώ άνετα να συναγωνιστώ με ένα τρίχρονο παιδάκι.

Ίσως μου έχει μείνει απωθημένο απο μικρή αν δεν μου απαντούσαν...και τώρα πληρώνουν τα σπασμένα αθώοι άνθρωποι.

Το καλύτερό μου πάντως είναι να ρωτάω, γιατί, τα μικρά παιδάκια που πέφτουν στα χέρια μου!Καλά δεν έχουν πέσει και πολλά,ένα δύο(για να πέσεις στα χέρια κάποιου πρέπει να είσαι ψηλότερος απ'αυτόν?).Βέβαια η απάντηση που πήρα με έστειλε κανονικά..

Πρίν χρόνια..

Κοριτσάκι(που το κρατούσε η κολλητή μου)γύρω στα πέντε.

Μετά απο πολλές ερωτήσεις εκατέροθεν(ομολογώ πως με νίκησε!)παίρνει σοβαρό ύφος και μου λέει στο άσχετο"εσύ δεν θα παντρευτείς με τον Α."!(Εγώ εντωμεταξύ είχα σχέση μ'αυτόν 4 χρόνια και δεν μας περνούσε απ'το μυαλό να χωρίσουμε-ούτε να παντευτούμε εννοείτε..)

"Γιατί?"

"Γιατί δεν ταιριάζετε"

Μετά απο μισό χρόνο χωρίσαμε!

Τελικά έχουν δίκαιο,απο μικρό και απο τρελό μαθαίνεις την αλήθεια.

Νομίζω πως τον επόμενο θα τον πάω να της τον γνωρίσω για να ξέρω τι μου γίνεται..

Δεν υπάρχουν σχόλια: