Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

Επιστολές κατεστραμμένων ή κατεστραμμένες επιστολές?

4.








«Μικρή μου,
και πάλι απόψε θα μ’ονειρευτείς, δεν το ξέρω μα το νιώθω. Δεν βλέπεις την πραγματικότητα, δεν υπάρχει.
Υπάρχω μόνο εγώ και εσύ. Ζεις το αποστειρωμένο όνειρο και πορεύεσαι μ’αυτό, με τα χρόνια το εξιδανικεύεις και απογοητεύεσαι κάθε στιγμή που περνάει και δεν το βλέπω.
Τρέμει η καρδιά σου για ‘μένα, τα μάτια σου υπάρχουν μόνο για να με κοιτούν, σπαταλάς τον θαυμασμό σου μόνο για ‘μένα, στα όνειρά σου υπάρχω μόνο εγώ, ψάχνεις την ασφάλεια της αγάπης σε λάθος αγκαλιές και το νιώθεις..
Μα τι υπάρχει στ’αλήθεια?
Δεν νιώθω, δεν γνωρίζω, δεν βλέπω, δεν αισθάνομαι, δεν παρατηρώ, δεν ενδιαφέρομαι, δεν προσπαθώ.
Αντίο μικρή μου»

2 σχόλια:

βασίλης είπε...

O συντάκτης προφανώς "παλιοσειρά" που σε αποκαλεί μικρή, μάλλον δεν σε έχει δει να απλώνεις. Και είναι και πραγματικά ονειροπόλος. Άκου: "Απόψε πάλι θα μ΄ονειρευτείς". Κόψε κάτι ρε παλιέ υπερόπτη.

Πάντως πλάκα πλάκα από συλλογή κατεστραμμένων πας καλά. Βγες από την ποντικότρυπά σου τώρα. Και αντίκρυσε τον κόσμο στο φως. Εμπρός.

Charty είπε...

Βασίλη μου οτι και να πεις έχεις δίκαιο.Εγώ μαζί σου είμαι!
Κάθε φορά που βγαίνω όμως κάτι με σπρώχνει πάλι μέσα...Και πάλι απο την αρχή..