Τρίτη 12 Ιουνίου 2007

Επιστολές κατεστραμμένων ή κατεστραμμένες επιστολές?

2.


«Μωρό μου,
δεν μπορώ να καταλάβω τι σε έπιασε πάλι και έφυγες σαν κυνηγημένη. Εγώ δεν σου έκανα τίποτα και δεν θέλω να νομίζεις πως φταίω σε κάτι. Όλοι άλλωστε συμφωνούν μαζί μου. Αν έχεις εσύ προβλήματα δεν το θεωρώ σωστό να ξεσπάς πάνω μου και να μου χαλάς τη μέρα που ήθελα να την περάσουμε μαζί αγκαλίτσα. Στη τελική ρε μωρό δεν σου είπα και τίποτα το τόσο τρομερό, μια χριστοπαναγία σου έριξα γιατί μου την έσπασες. Ήταν ανάγκη να μου χαλάσεις τη μέρα? Δεν με καταλαβαίνεις. Ποτέ σου δεν με κατάλαβες άλλωστε.
Πάντα το δικό σου ήθελες να γίνεται.
Όλο παράπονα είσαι και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Εγώ δεν σου έχω κάνει κάτι και όλο πάνω μου ξεσπάς. Εγώ που σε αγαπάω τόσο πολύ ρε μωρό, εγώ που σε λατρεύω, εγώ που δεν σου χαλάω χατίρι όταν είσαι καλή μαζί μου?
Θα πρέπει να με νοιάζεσαι και να με σέβεσαι γιατί έτσι πρέπει και όχι να μου πηγαίνεις συνέχεια κόντρα λες και τα ξέρεις όλα και να με στεναχωρείς.
Γιατί να τσακωνόμαστε συνέχεια για βλακείες, γιατί να μην βάζεις μυαλό και να είσαι καλή μαζί μου όπως πρέπει?
Εντάξει εσύ φταις αλλά σε συγχωρώ.
Λοιπόν μωρό πρέπει να αλλάξεις.
Μωρό???????»

6 σχόλια:

βασίλης είπε...

Comments off 2.
Μία ερώτηση μόνο. Υπάρχει άνθρωπος άνω των 16, που έστειλε αυτή την επιστολή;
Νομίζω όχι τσάρτυ.

Charty είπε...

Η αλήθεια είναι πως ακόμα αναρρωτιέμαι για την ηλικία....

Ανώνυμος είπε...

"Λοιπόν μωρό πρέπει να αλλάξεις."


Ατάκα Σταυρίδη από παλιά ελληνική ταινία:
-Μωρέ γίνονται τέτοια πράματα;
-Γίιιινονται, γίιιινονται!


:PPPPPPPPPPP

Charty είπε...

Πολύ ωραίο το καινούριο όνομα, να μας ζήσεις!

Αγαπημένη ατάκα: έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα?

βασίλης είπε...

Κάτι καλό πότε θα διαβάσουμε; Δεν είπαμε αισιοδοξία;

Charty είπε...

Η αισιοδοξία πάντα υπάρχει, απλά γράφω αυτά που δεν μπορώ να εκφράσω με λόγια..