Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

Επιστολές κατεστραμμένων ή κατεστραμμένες επιστολές?

3.


«Λατρεία μου,
πάλι το βράδυ με βρίσκει με τη μορφή σου να βασανίζει το μυαλό μου, να χαϊδεύει, το άδειο κορμί μου και να τριγυρνάει στο κρύο δωμάτιο που κάποτε αν τα όνειρά μου πάρουν μορφή αληθινή, θα το γεμίσεις με την παρουσία σου.
Υπάρχεις παντού, πίσω μου, μπροστά μου, πλάι μου, γύρω μου, μου μιλάς, μου χαμογελάς και φωτίζεται η ψυχή μου.
Είσαι η αιτία που έχει νόημα η ζωή μου, είσαι ο ήλιος που φωτίζει την καθημερινότητά μου, είσαι το οξυγόνο που χρειάζομαι για να υπάρχω, είσαι ο στίχος που ακούω και τρεμάμενος σ’αγγίζω. Τρέμω και σε σφίγγω πάνω μου όσο πιο δυνατά μπορώ με το φόβο μην σε χάσω, να σε κρατήσω εδώ στην αγκαλιά μου για πάντα, να νιώσω τους χτύπους της καρδιάς σου να χτυπούν συντονισμένοι με τη δική μου.
Δεν μου κρατάς το χέρι μα σφίγγεις τα δάχτυλά μου και γεμίζεις με ασφάλεια, δεν μ’αγκαλιάζεις μα κρύβεις το πρόσωπό σου στο λαιμό μου και αφήνεσαι, δεν περπατάς πλάι μου μα περπατάμε μαζί σαν ένα σώμα.
‘Σ’ακολουθώ και ξέρω πως χωράω μες το λακκάκι που’χεις στο λαιμό’
και εσύ κοιτούσες χαμηλά μην αντικρίσεις τα μάτια μου και προδοθείς. Χάνεσαι πίσω από τον καπνό που γεμίζουν τα μάτια σου
και δακρύζεις τάχα γι’αυτό.
Πάντα θα είσαι η λατρεία μου, λατρεία μου…»

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγώ λέω να ποστάρεις αυτά που ανταλλάζουμε μεταξύ μας να χεστεί ο κόσμος στο γέλιο (όπως η συμμαθήτριά σου στην ταβέρνα το Τάληρο, μουάχαχα, καλό ε? κι έτσι μόλις βγήκε ιδρωμένη από το μπάνιο της είπες, τελικά χέστηκες στο Τάληρο, ε? πωπωπωωπωππωπωπωπω)

Charty είπε...

Τι φταίει ο άμοιρος κοσμάκης να διαβάζει τις ασυναρτησίες που κατεβάζει ο εγκέφαλός σου(χα!) τα μεσημέρια κάτω απο τον καυτό ήλιο με 45 βαθμούς κελσίου?
Δεν σου φτάνει που τα ακούω εγώ 15 φορές τη μέρα?
Καθόλου έλεος πια?
Λίγη τσίπα?
Κάτι???????

βασίλης είπε...

Ομολογώ ότι η νέα επιστολή είναι βελτιωμένη Charty μου, αλλά περσινά ξινά σταφύλια, τι τα σκαλάς και τι να πεις. Αν ο νέος που την συνέταξε σε θεωρεί ακόμα, παρά το σουτ, λατρεία του, δεν χρειάζεται να γράφει αλλά να πράττει

Charty είπε...

Μερικές φορές είναι απλά αργά.. για οτιδήποτε..