Πέμπτη 31 Μαΐου 2007

Μπλοφάρεις?

Σαφώς…

Με μια παρέα παιδιών να με μαθαίνουν την μπλόφα, κάτι που αγνοούσα όλα αυτά τα χρόνια και να που ήρθε τελικά την κατάλληλη στιγμή. Την ώρα που έπρεπε να την μάθω, τώρα που εμφανίζεται συχνά μπροστά μου μαθαίνω να την ξεχωρίζω. Τώρα που την ανακαλύπτω εγώ, παρατηρώ πως όλοι οι άλλοι όχι απλά την κάνουν με μεγάλη επιτυχία αλλά και πως την αναγνωρίζουν όταν γίνεται εις βάρος τους.

Η σαντιγί με καραμέλα που λιώνει στο στόμα μου με αποσυντονίζει προς στιγμή αλλά ανασυντάσσομαι γρήγορα και μπλοφάρω, δεν με καταλαβαίνει κανείς με το αθώο μου ύφος και συνεχίζω, γελάω και νιώθω καλά.
Όταν όμως πρόκειται για ανθρώπινο πόνο τι νιώθεις?

«Από εδώ και στο εξής θα μιλάτε μόνο με τον δικηγόρο του, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο για εσάς.»
«Θέλω να μιλήσω μαζί του, δεν μπορείτε να με βοηθήσετε? Ο δικηγόρος ξέρω πολύ καλά τι θα μου πει. Με τον ίδιο πρέπει να μιλήσω, να του εξηγήσω μήπως με καταλάβει, σας παρακαλώ.»
«Λυπάμαι δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο για εσάς. Αυτές τις εντολές έχω»
Ο δικηγόρος δεν είχε σκοπό να κάνει κάτι απλά ο πελάτης του μπλοφάρει για να κερδίσει κάτι από τον άλλον κάνοντάς τον να νιώθει πως απειλείται.
Και πράγματι σπάει η φωνή του και αρχίζει να εκλιπαρεί. Σκληρό. Και εγώ ενδιάμεσος κρίκος επικοινωνίας των δυο πλευρών, να προσπαθώ να μην λυγίσω μπροστά στα παρακάλια για κατανόηση.


Περνάει από τα χέρια μου το πολυτιμότερο αγαθό των ανθρώπων σε νούμερα και φροντίζω για την ανταμοιβή τους προσπαθώντας για την μεγαλύτερη και γρηγορότερη που γίνεται, μπλοφάροντας όχι όμως πάντα με επιτυχία.
Σήμερα κράτησα στα χέρια μου το θάνατο και αν χρειαστεί θα μπλοφάρω και για αυτόν.

Πότε για καλό, πότε για κακό, θα έρθει και η σειρά σου να μπλοφάρεις. Πρόσεξε όμως γιατί θα πρέπει να αντέχεις και τις συνέπειες…


Τις προάλλες κέρδισα κάνοντας μια μπλόφα. Στη ζωή ή στα χαρτιά?

(How pathetic can you be?)

9 σχόλια:

Tf είπε...

Να ενημερώσω ότι σήμερα, 1 Ιουνίου, είναι μέρα αφιερωμένη στην Αμαλία Καλυβίνου από τους Έλληνες bloggers. Πληροφορίες για τη δράση μας εδώ κι εδώ. Η λίστα των λινκς εδώ. Επίσης στο #Amalia στο irc (GRnet). Ευχαριστώ και συγνώμη για το, άσχετο με το ποστ, σχόλιο.

Ανώνυμος είπε...

Το καλύτερό σου κείμενο.

Σ' αγαπάω.

Ανώνυμος είπε...

Γλυκειά μου ποντικίνα τσάρτυ, προσπαθώ να σου στείλω εδώ και ώρα κόμεντ, αλλά φαίνεται δύσκολο. Ελπίζω τώρα να τα καταφέρω.
Λοιπόν κατ' αρχήν να πω ότι συμφωνώ με την αργυρένια και δεν χρειάζεται να ρωτήσεις το γιατί.
Δεύτερον, πάλι δύσκολο ερώτημα. Πολύ πιο δύσκολο από τα άλλα. Γιατί με βασανίζεις βρε τσάρτυ; Τι σου έκανα παιδί μου; Πού να ξέρω εγώ ποιός μπλοφάρει και γιατί; Αν ρωτάς εμένα να σου πω. Αλλά εμένα ρωτάς; Τον κάθε αναγνώστη; Ή τον εαυτό σου, ε;
Το ερώτημα στην παρένθεση είναι βοηθητικό αρκετά για την λύση του γρίφου. Λοιπόν το ερώτημα απευθύνεται σε σένα και η απάντηση είναι Ναι. Μπλο-φά-ρεις τσάρτυ. Μας δουλεύεις όλους. Δείχνεις ευάλωτη, σχεδόν μοιραία. Είσαι όμως μπλοφατζού. Είσαι πολύ πιο δυνατή. Θέλεις να δείχνεις έτσι όπως δείχνεις. Είσαι όμως γεμάτη ενέργεια. Σου είχα ζητήσει το επόμενο ποστ σου να είναι αισιόδοξο. Χαίρομαι που με άκουσες. Συνέχισε έτσι. Είσαι πολύ έξυπνη. Μπράβο σου.

Ανώνυμος είπε...

great blog, nice foto, he he

Charty είπε...

Ηλίουιά μου υπερβάλλεις.Καμία σχέση με τα δικά σου.
μ2.......


Βασίλη συγχαρητήρια τα κατάφερες!Μην βασανίζεσαι όμως άδικα γιατί εχω άπειρα ερωτήματα και είναι περισσότερο ρητορικά.Ποιός θα μπορούσε άλλωστε να απαντήσει με τη σιγουριά του σωστού?Αν και αυτό θα ήταν το ιδανικό για 'μένα..να μου έδινε κάποιος τις σωστές απαντήσεις ωστε να ξέρω οτι αυτό που κάνω είναι(για αλλαγή!)το σωστό!
Για το μόνο που είμαι σίγουρη ειναι οτι "Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω μία καταπληκτική μόρφωση."!Και είμαι σίγουρη για κάτι που ξεκινάει με το αν, απο εκεί να καταλάβεις..
Γεμάτη ενέργεια, ναι είμαι αλλά φαίνεται πως τη σπαταλάω σε λάθος μονοπάτια.Η ιστορία της ζωής μου.
Έξυπνη?Εγώ?Αν ήμουν δεν θα είχα πάρει και τις σωστές αποφάσεις?Αν είμαι, σήμερα θα μου χρειαστεί όσο ποτέ άλλωτε...

Ντέιβιντ θενκ γιου βερι ματς.αι γουοντ γιου του νοου δατ αι αμ γιουρ φαν.αι αντμαιρ γιου.αι γουοντ του μπι λαικ γιου.κιπ απ δε γκουντ γουορκ.αι γουις γιου δε μπεστ.αι ολσο γουις γιου ε μερι κριστμας εντ ε χαπι νιου γιαρ!

nosyparker είπε...

Χωρίς να έχω διαβάσει τα περασμένα σου κείμενα, οφείλω να παραδεχτώ πως αυτό είναι εξαιρετικό.

Ποτέ μου δεν ήμουν καλή στις μπλόφες, δε βαριέσαι, καλύτερα να είμαστε αληθινοί. Φιλάκια :-)

Charty είπε...

Δεν χάνεις και τίποτα!

Θα σε μάθω να παίζεις μπλόφα στα χαρτιά και ας είναι μόνο εκεί που θα σου χρησιμεύσει..!

βασίλης είπε...

Στα χαρτιά η μπλόφα "αγωνία" δε λέγεται; Ρωτάω εσένα που ξέρεις...

Charty είπε...

Βασίλη μου και εγω μη νομίζεις πρόσφατα έμαθα ποιό είναι τι.
Λοιπόν η μπλόφα λέγεται μπλόφα και η αγωνία αγωνία!Απλά πράγματα!
Το πρόβλημά μου είναι πως αν δεν ξαναπαίξω σύντομα θα τα ξαναξεχάσω..!