Δευτέρα 26 Μαρτίου 2007

Πες μου που είσαι και τι κάνεις?


Σε πληρώνουν που σε πληρώνουν, δεν κάνεις και κάτι εποικοδομητικό για να δικαιολογείς το μισθό σου?

Επίσης μια ωραία ασχολία θα ήταν να έπλενες τα δόντια σου κάθε 5 λεπτά για να ξεβρωμίσεις επιτέλους απ΄την σκορδίλα και να μπορέσουν να κλείσουν και τα παράθυρα οι άμοιροι που σε ανέχονται σήμερα...

Ελπίζω να μην πήγες με την πιτζάμα ΚΑΙ στη δουλειά!

Και τέλος θα ήθελα να σου υπενθυμήσω πως το να τρώς ολημερίς και οληνυχτίς πατατάκια, γαριδάκια, δρακουλίνια, πουράκια, γλυκά, ψωμιά και γενικότερα οτι βρεθεί μπροστά σου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΙΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τέλος.

47 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήρθα με τη πιτζάμα. Έβαλα κάτι πρόχειρα prada που μου έφερε η Κιτόκο (φιλιππινέζα) το πρωί, έφαγα βιαστικά το πρωινό μου με τον μπαμπά και τους συμβούλους του και ήρθα.

Είχε πολύ κίνηση, ευτυχώς που ο Κένεθ (ο σωφέρ της μαμάς), έχει βρει κάτι στενάκια και γλιτώνει την κίνηση.

Ουφ, βαρέθηκα να υπογράφω από το πρωί, άσε που χάλασαν και τα νυχάκια μου. Κανόνισε παιδί μου να μου φτιάξεις τα νυχάκια το βράδυ.

Όσο για το σκόρδο, μικρή ανόητη, αχ πόσα λίγα ξέρεις. Τς Τς Τς μικροαστική ακαμψία.

Ούτε με ματιάζουν, ούτε το αίμα μου πίνουν. Άσε που είναι η τελευταία λέξη της μόδας στο μπωτέ.

Charty είπε...

Χτύπησε το ξυπνητήρι, ήταν 6 και μισή το πρωί και σήκωσε το παχουλό, ρυτιδιασμένο, γεμάτο ρόζους, χέρι της για να πετάξει το ήδη σπασμένο και βρώμικο κινητό της στο σάπιο πάτωμα του λυόμενου, γιατί δεν είχε πάρει τα ψυχοφάρμακά της τις τελευταίες δύο μέρες και είχε ξανακυλήσει..
Σηκώθηκε αργά γιατί της είχε πεί ο κτηνίατρος που την παρακολουθούσε πως αν κάνει γρήγορες κινήσεις είναι πολύ πιθανό να της ξεκολλήσει το πρόχειρα βαλμένο τεχνητό πόδι της και να της πέσει και ο γυάλινος βώλος, που είχε κλέψει απο ένα γειτονόπουλο και κατείχε πια τη θέση του δεξιού ματιού της, μιας και το αριστερό ήταν κλεισμένο με μια εμπριμέ κορδέλα.
Σύρθηκε μέχρι το τσίγκινο κουτάκι που χρησιμοποιούσε για αφοδευτήριο και έβγαλε μια πνιχτή κραυγή ικανοποίησης κοιτάζοντας το περιεχόμενό του μετά την ενέργειά της.
Ήταν η μόνη ευχαρίστηση που της είχε απομείνει πια σ'αυτή τη ζωή και φρόντιζε να την απολαμβάνει με κάθε ευκαιρία παρά το γεγονός πως ήταν ο αγαπημένος τόπος συνάντησης όλων των εντόμων και ερπετών της περιοχής σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου, κάτι που την εμπόδιζε στο να έχει πλήρη εικόνα του μεγέθους.
Έριξε με αργές κινήσεις μια κουρελού, που βρήκε στο πάτωμα κάτω απο τα σαρκία δύο αρουραίων σε αποσύνθεση, πάνω σους ώμους της και κατευθύνθηκε πρός την πλαστική πόρτα κλωτσόντας το κουφάρι ενός ασβού που βρέθηκε στο διάβα της...
Έτσι ξεκινούσε η κάθε μέρα της πανομοιώτυπη με την προηγούμενη πηγαίνοντας στο γνωριμο πια σημείο που είχε ανακαλύψει πως είναι το καλύτερο για να επαιτεί...

Charty είπε...

πανομοιότυπη

Ανώνυμος είπε...

Μόλις διαβάσατε ένα απόσπασμα από την αυτοβιογραφία της Charty.

Δώστε και σώστε.
50 λεπτά κάνει το βιβλίο και θα το βρείτε στα ταμεία των Lidl.

Τρέφεται με τα νύχια της.
Η κατάσταση είναι δραματική.
Εγώ ο,τι ήταν να κάνω το έκανα.
Της έμαθα γραφή και ανάγνωση.

Παρακαλώ, άγιες μέρες έρχονται, κάντε ένα ψυχικό.

Charty είπε...

Αναμενόμενη αντίδραση μιας μεσήλικης ερμαφρόδιτης που μετατοπίζει το πρόβλημα για να νομίζει πως δεν το έχει η ίδια...

Ανώνυμος είπε...

Όχι όχι, δεν είμαι η μάνα σου.
Νάτα μπερδεύεσαι πάλι.
Και σου είπα, παίρνε τα χάπια σου καλό μου.

Αχ αυτή η σύγχυση...

Κουράγιο, είναι ασθένεια του νου.

Charty είπε...

Και το είχε πεί ο ψυχίατρος οτι θα προσπαθήσεις να ταυτιστείς με κάποιο άλλο απόλυτα υγειές άτομο που θαυμάζεις για να ικανοποιήσεις τον άλλο σου εαυτό μιας και οι διχασμένες προσωπικότητες έχουν τάσης αυτοκαταστροφής...

Charty είπε...

τάσεις

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΥΣΙΚΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ #1

Χούλα-χουπ, μωρό μου,
χούλα-χουπ, σου λέω,
σκούπισε τα μάτια σου, μην κλαις.
Χούλα-χουπ, μώρο μου,
χούλα-χουπ σού λέω,
και θα γίνουν όλα όπως θες.


Σώπα σώπα τσάρτι μου, ναι ναι σε όλα, εντάξει; Στα καλύτερα ιδρύματα θα σε τρέξω.

Ανώνυμος είπε...

Επίτηδες κάνεις ορθογραφικά λάθη για να τα διορθώνεις από κάτω και να αυξάνονται τα σχόλια.

ΜΟΥΣΙΚΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ #2


Κρυφά μέσα στο σπίτι μας
ξέρω πως μπήκε άλλος.
Πάψε να λες πως σ' αδικώ
γιατί μπροστά στο σκηνικό
ήταν κι ο παπαγάλος.

Το 'πε, το 'πε ο παπαγάλος
ότι σ' αγκαλιάζει άλλος.
Ότι σ' αγκαλιάζει άλλος
το 'πε, το 'πε ο παπαγάλος.

Ο έρωτάς μας, έλεγες,
είναι πολύ μεγάλος.
Μα πίσω από την πλάτη μου
άλλον φιλάς, αγάπη μου,
μου το 'πε ο παπαγάλος.

Charty είπε...

Αχ πάλι αυτή η ταύτιση με ένα άτομο με πολύ υψηλό δείκτη νοημοσύνης που θαυμάζεις και θα προσπαθείς να του μοιάσεις σε όλη σου τη ζωή...
Κουράγιο κάποια στιγμή που ξέρεις μπορεί να καταφέρεις ίσως κάτι ελάχιστο απο τα άπειρα κατορθώματά μου...

Charty είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Ποια είναι τα συμπτώματα της σχιζοφρένειας;
Ψευδαισθήσεις
Ο κόσμος του σχιζοφρενικού ασθενή μπορεί να κυριαρχείται από ψευδαισθήσεις, δηλαδή μπορεί να αντιλαμβάνεται πράγματα που στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν. Για παράδειγμα, μπορεί να ακούει φωνές που να του λένε να κάνει συγκεκριμένα πράγματα, να βλέπει ανθρώπους ή αντικείμενα που στην πραγματικότητα δεν είναι μπροστά του, ή να αισθάνεται αόρατα χέρια να αγγίζουν το σώμα του. Οι ψευδαισθήσεις αυτές μπορεί να είναι αρκετά τρομακτικές. Το άκουσμα φωνών που οι άλλοι άνθρωποι δεν ακούν είναι ο πιό συχνός τύπος ψευδαίσθησης στην σχιζοφρένεια. Οι φωνές αυτές μπορεί να σχολιάζουν τις ενέργειες του ασθενή, να μιλούν μεταξύ τους για τον ασθενή, να τον προειδοποιούν για επερχόμενους κινδύνους ή να δίνουν εντολές στον ασθενή για το τι να κάνει.

Παραληρητικές Iδέες
Είναι πεποιθήσεις ή πίστεις του ασθενή που είναι ψευδείς, δεν υπόκεινται στον έλεγχο της λογικής, παραμένουν παρά τις περί του αντιθέτου αποδείξεις και δεν αποτελούν μέρος του πολιτισμικού περιβάλλοντος του ασθενή. Οι παραληρητικές ιδέες είναι συχνές στην σχιζοφρένεια και μπορεί να έχουν διάφορα θέματα, όπως ιδέες μεγαλείου, ιδέες δίωξης (ότι άλλοι άνθρωποι θέλουν το κακό του ασθενή) κ.λ.π. Μερικές φορές τα παραληρήματα στη σχιζοφρένεια είναι εξαιρετικά παράξενα - για παράδειγμα, η πεποίθηση ότι οι γείτονες ελέγχουν την συμπεριφορά του ασθενή με την βοήθεια μαγνητικών κυμάτων, ή ότι οι παρουσιαστές της τηλεόρασης απευθύνουν ειδικά στον ασθενή ιδιαίτερα μηνύματα ή ότι η σκέψη του ασθενή εκπέμπεται και γίνεται γνωστή και σε άλλους. Οι παραληρητικές ιδέες δίωξης, που είναι συχνές στην παρανοειδή σχιζοφρένεια, είναι παράλογες και ψευδείς πεποιθήσεις των ασθενών που πιστεύουν ότι άλλοι μπορεί να θέλουν το κακό τους, ότι τους κλέβουν, ότι προσπαθούν να τους δηλητηριάσουν ή ότι συνωμοτούν εναντίον τους. Ο ασθενής μπορεί να πιστεύει ότι ο ίδιος, ένα μέλος της οικογενείας του ή κάποιος άλλος είναι ο στόχος αυτής της φανταστικής καταδίωξης.

Αποδιοργανωμένη Σκέψη
Συχνά, η σκέψη του σχιζοφρενικού ασθενή επηρεάζεται από την ασθένεια. Ο ασθενής μπορεί για ώρες να μην μπορεί να σκεφτεί "κανονικά". Οι σκέψεις μπορεί να έρχονται και να φεύγουν πολύ γρήγορα από το μυαλό του και να μην μπορεί να τις "πιάσει". Ο ασθενής μπορεί να μην έχει την δυνατότητα να συγκεντρωθεί για αρκετό χρόνο σε μιά του σκέψη και μπορεί εύκολα να αποσπάται και να μην είναι ικανός να εστιάσει κάπου την προσοχή του.

Does it ring a bell???

Charty είπε...

Βλέπω έριξες μια ματιά στα συγγράμματά μου για την περίπτωσή σου...

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα προσεκτικά το ψάρι που έχεις στην κουζίνα σου.

Στα μάτια.

Αυτοσυγκεντρώσου.

Θα γυρίσεις πίσω στα παιδικά σου χρόνια, τότε που στα φανάρια των δρόμων της Αθήνας πουλούσες χαρτομάντηλα.

Θα μετρήσω μέχρι το τρία, θα έχεις θεραπευτεί.

Ένα
Δύο
Τρία

Y.Γ όταν το IQ σου φτάσει στο 90, ΠΟΥΛΑ!

Ανώνυμος είπε...

Έλα που'σαι που'σαι

Θεραπευτηκες ή ακόμα?

Πες μου ότι είσαι πνευματικά υγιής.
Αυτό μόνο, τέλος.

Charty είπε...

Αχ χρυσό μου σου έχω πεί πως δεν είναι καλό να αναπολείς τα παιδικά σου χρόνια...

Charty είπε...

Μπορεί να θυμηθείς τότε που αντίκρυσες για πρώτη φορά τον εαυτό σου σε καθρέφτη και τσίριζες πως ήρθαν οι εξωγήινοι να σε πάρουν..

Ανώνυμος είπε...

Προσπαθώ κι εγώ να μην τα αναπολώ, τουλάχιστον μπροστά σου, για να μη σου θυμίζω ότι εγώ ήμουν η πριγκήπισσα σίσσυ ενώ εσύ το κοριτσάκι με τα σπίρτα.

Δύσκολο πάντως γιατί μου έχουν ζητήσει τα δικαιώματα από τη Disney για να κάνουν παιδική ταινία τα βιώματά μου.

Θ'αρχίσει να προβάλλεται τα Χριστούγεννα του 2009, θα είναι μια φοβερή υπερπαραγωγή γεμάτη χλιδή και μεγαλεία.

Θα μιλήσω εγώ με τους υπεύθυνους στο Δαφνί να σε αφήσουν για λίγες μέρες να έρθεις στην πρεμιέρα στο Χόλιγουντ.

Charty είπε...

Αρκετά σε ανέχτηκα λοιπόν.Καιρός να σταματήσεις τους θεατρινισμούς και να εξαπολείς δηλητηριώδη βέλη εναντίον μου μόνο και μόνο επειδή δεν σου κάθισα...

Ανώνυμος είπε...

Τι λες μωρή μπουρούχα;
Και να με πληρώνανε δεν σε άγγιζα, δεν έχεις προσέξει όταν πάμε για καφέ που σε φιλάω στον αέρα και αποφεύγω να σε αγγίξω;

Μάκα έχεις πιάσει.

Εσύ όταν ξεβάφεσαι δεν βάζεις βαμβάκι στο πρόσωπο, σύρμα για τα πιάτα σου πρέπει.

Charty είπε...

Αν ήσουν ελάχιστα έξυπνη θα καταλάβαινες οτι αυτό το κάνω επίτηδες για να μην με πλησιάζεις..
Δεν έχω δεί νομίζεις πως με κοιτάς σαν ξερολούκουμο και σου τρέχουν τα σάλια όταν ατενίζεις το υπέροχα σμιλεμένο αγαλματένιο κορμάκι μου?

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη η χάρη μου να έχεις να πλυθείς από την επέτειο του όχι του 2003 επειδή νομίζεις ότι σε ορέγομαι.

Για σένα νοιάσου και στον αφρό βουλιάξου.

Ούτε ο γυναικολόγος σου δεν σε αγγίζει μαρή, το τεστ παπ έγινε εξ αποστάσεως, τα ξέχασες που έπαθε αναπνευστικά προβλήματα ο κούριερ όταν μπήκε σπίτι σου να πάρει το δείγμα;

Δεν σε θέλω ερωτικά, δεν είμαι γλιτσολάγνα.

Charty είπε...

Μάλλον θα ξέχασες για κείνη την αποφράδα νύχτα που έκανα το λάθος και κοιμήθηκα ενώ ήξερα για τις ορέξεις σου και ξύπνησα τελευταία στιγμή πρίν μου ορμήσεις με τη λύσσα που διακρίνει όσους έχουν να δούν χαρά στα σκέλια τους απο τότε που σου μπήκε η σέλα του ποδηλάτου στην πρώτη δημοτικού.....

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μου μπήκε η σέλα και ήταν ατύχημα.
Τα δικά σου καμώματα με του παππού τη μασέλα , τα ξέχασες;

Που δεν σε παίζανε στη μπουκάλα και πήγες και έκλεψες την τεχνητή οδοντοστοιχία του γερου από το ποτηράκι που μούλιαζε και την έφερες στο στόμα σου, παριστάνοντας ότι είναι ο Ριτζ από την Τόλμη και γοητεία, δίνοντας πεταχτά φιλάκια;

Για να μη πω τα τωρινά σου καμώματα, με μια κούκλα από βιτρίνα που έχεις κλέψει από τα Berto Lucci, της έχεις φορέσει ανδρική πιτζάμα και κοιμάσαι μαζί της το βράδυ,νομίζοντας ότι είναι ζωντανός και τα'χετε.

Και ζωντανός δηλαδή να ήταν, θα είχε ψοφήσει από την οσμή σου.

Πφφφφ.

Charty είπε...

Και νομίζεις πως είναι σωστό να γράφεις εδώ μέσα αποσπάσματα απο το ημερολόγιο που κτρατούσες και να έχεις την εντύπωση πως είχα πιστέψει και την ιστορία με το σκυλάκι που βρέθηκε εντελώς ξαφνικά απο κάτω σου και σου κατέβασε το βρακάκι επειδή πεινούσε και ήθελε να σου φάει το γατάκι????Ανώμαλη βιτσιόζα που πας με ζώα!

Ανώνυμος είπε...

Αν πήγαινα με ζώα, θα σου είχα κάτσει, βλαχαδερό.

Charty είπε...

Όταν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη το λες αυτό μην μπερδεύσαι!

Ανώνυμος είπε...

Όχι όχι, εσύ μπερδεύεσαι.
Όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη λέω:

Φτου σου κοπελάρα μου και με σταυρώνω τρις.

τσέλιγκας είπε...

Έχω κάνει forward το διάλογο εκεί που πρέπει :-)

Charty είπε...

Σε σταυρώνεις μάλλον γιατί βλέπεις τον αντίχριστο...!

Charty είπε...

Που τον έκανες forward πες μου που,τίποτα άλλο..Μην πείς λέξη.

Χρίστος είπε...

Κορίτσια καλησπέρα!
Ακόμα γελάω - είναι 11 και πρέπει να κλείσω τον υπολογιστή και έχω πεθάνει στα γέλια - ακούγομαι από το διπλανό διαμέρισμα!
Να΄στε καλά!
Κορυφαίος διάλογος! Απαιχτος!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Χρίστο μου, σε καλό να μας βγει. Πότε έρχεσαι;

Charty, αγόρασε κορν φλέικς φίτνες και γάλα 0% για το αυριανό μου πρωινό.

Θα κοιμηθώ που θα κοιμηθώ στην ποντικότρυπά σου, να φάω και τίποτα αύριο το πρωί πριν έρθω στη Giant.

Ξύπνα μαρήηηηηηηηηηηηηη.

Εμ βέβαια, άλλοι δουλεύουν για να βγάλουν το μεροκάματο κι άλλες ξυπνάνε στις έντεκα.

ΜΟΥΛΑΡΑ.

Charty είπε...

Καλησπέρα Χρίστο!Νά'σαι καλά, είναι γνωστή παγκοσμίως άλλωστε η γελοιότητα της απο πάνω με την οποία να σημειωθεί πως δεν έχω καμία σχέση και όλα αυτά που υπονοεί είναι αποτελέσματα της μυθομανίας της...!

Ψιτ νομίζεις πως αν φας μια φορά κορν φλέικς φίτνες και γάλα 0% θα αλλάξει κάτι?Μήπως να τα δοκίμαζες και με δρακουλίνια?
Να λες και ευχαριστώ που δέχομαι να πατήσεις το βρωμόποδό σου στο τεράστιο σπίτι μου..!
Προσοχή, όταν πιαστεί το δεξί χέρι μην ξεχάσεις να κάνεις αμέσως εναλλαγή με το αριστερό.Το ξύσιμο δημιουργεί κράμπες.

Ανώνυμος είπε...

Σ αγαπάω ριτα
εισαι μια τσιταααααα

Ανώνυμος είπε...

Τσίτα τα γκάζια!

Blogaki είπε...

Εχω γελάσει πααααρα πολύ!!
Τελικά της κάθισες;; :)

τσέλιγκας είπε...

Και όχι μόνο...

Charty είπε...

Blogaki ακόμα προσπαθώ να την αποφύγω,σε λίγο θα παω να την καταγγείλω στο σύλλογο "ημίτρελες, παρανοικές, σχιζοφρενείς σαύρες που παρενοχλούν σεξουαλικά, μικρά πανέμορφα και τρυφερά κοριτσάκια".

Τσέλ θέλεις να μας το αναλύσεις αυτό με τον υπέροχα περιγραφικό τρόπο σου?

Ανώνυμος είπε...

Ηλίουια, δεν μπορούσες να πας Ντουμπάι τον Γενάρη που δεν σε γνώριζα?

Τώρα μου λείπεις, είναι πράγματα αυτά???


Ανυπομονώ να κάνουμε το δικό μας ταξίδι, θεσσαλονίκη και εξωτερικό...

να προσέχεις χαζό, θα σε δουν ασπρουλιάρικο και θα σε φάνε.

Charty είπε...

Esu ftais pou arghses na me anakalupseis!!!!!!
Don't worry kai plhsiazei o kairos!
An den me fane apo monoi tous tha tous parakalesw egw na me fane!!!!
Milame gia apisteuth xlidh!!!!!!
FATE ME PLEASEEEEEEEEEEEE!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μου τέλειωσε η κάρτα καλέ κυρία και δεν μπορώ να σου στείλω μήνυμα, θα βάλω αργότερα.
Πήγα να σε πάρω τηλέφωνο και μια αραβίδα (μουάχαχα) κάτι μου έλεγε, μάλλον προωθούσε την κλήση.

Να σε πω, δίνουμε ένα ραντεβού στο μουσουνού???

Μπορείς απόψε στις δέκα και μισή?
Είσαι On line?
Απάντα με γραπτό μήνυμα φίλη - στόκε.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΤΑΡΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΡΗ ΗΛΙΟΥΙΑ

Charty είπε...

Ξεστραβώσου!

Ανώνυμος είπε...

Thanks for your helpful Post, I hope you have a good day!.

thanxx
scholarships for moms

Ανώνυμος είπε...

Nice blog, and yes, I agree with what you are saying here.