Τρίτη 17 Απριλίου 2007

Εγώ άφωνη?



Κι’όμως!
Από παλιά μου το έλεγαν αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω!
Και τώρα το παραδέχομαι και μόνη μου ότι είμαι κυριολεκτικά άφωνη..
Δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς..


Και να θες να μιλήσεις σε κάποιον και να μην μπορείς. Είτε γιατί σε έχει στην αναμονή, είτε γιατί μόλις πας να ανοίξεις το στόμα σου βγαίνει μόνο σιωπή.
Και να θες να μιλήσεις σε κάποιον για να σου πει ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος, γιατί απ’ότι φαίνεται μόνος δεν τα καταφέρνεις να τα ξεχωρίσεις και επιμένεις στα λάθη.
Ποιος ξέρει να μου πει?


Το σαββατοκύριακο που μου κόστισε τη φωνή μου θα μου μείνει αξέχαστο για τρεις λόγους..


Γιατί περάσαμε τέλεια γελώντας συνέχεια και μέχρι δακρύων, κάνοντας βόλτες, ψωνίζοντας, τρώγοντας, βγάζοντας φωτογραφίες, τραγουδώντας με όλη τη δύναμη της φωνής(και να τα αποτελέσματα!), μένοντας από λάστιχο(!) και ανοίγοντας την καρδιά..

Γιατί η αφωνία μου ήρθε να μου θυμίσει την προηγούμενη αλλά και πολύ πιο άσχημη. Τότε είχα χάσει δύο ανθρώπους. Τον έναν μετά από πολλούς μαρτυρικούς μήνες και για πάντα και τον άλλον για λίγο μόνο που τότε νόμιζα για πάντα.. Και οι δύο μου κόστισαν. Τώρα όμως οι πληγές του πρώτου αρχίζουν να επουλώνονται και νοιώθω ανακούφιση για τον δεύτερο που τώρα έγινε για πάντα..

Και τέλος γιατί τώρα που εμφανίστηκε το καινούριο που δεν περίμενα, δεν υπάρχει κανείς να μου πει τι πρέπει να κάνω.

Ένα σαββατοκύριακο γεμάτο γέλια, φιλία, τραγούδι, κρύο, εμπειρίες, προβληματισμούς και έρωτα.

Για άλλα ξεκίνησα και άλλα βρέθηκα να γράφω. Άλλα ήθελα και αλλού με οδήγησε η πραγματικότητα.
Γιατί εγώ ήθελα να γράψω για το παραμύθι που έζησα σε τόπο μαγικό αλλά η πραγματικότητα με προσγείωσε στη χώρα του λάθους.

Ο ήχος της σιωπής σε παρασέρνει..?

29 σχόλια:

[Germanos] είπε...

ο ηχος της σιωπής αν σε παρασέρνει ? Φυσικά

Ειναι ο ήχος των σκέψεων....

Trilian είπε...

ήσουν λαλίστατη μέσα στην σιωπή σου που λέει και μία φίλη μου...
(επαγγελματική διαστροφή : στην φωτογραφία είναι στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε;)

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω να σου αρέσει ο ήχος της σιωπής σου γιατί θα το΄ζήσεις πολλές φορές ακόμη εκεί που χρειάζεσαι ανα μιλήσεις δεν θα σου βγαίνει. Αλλά να ξέρεις βγαίνει σε καλό...

Charty είπε...

Γερμανέ καλωσήρθες!
Σε παρασέρνει, αλλά το θέμα είναι προς τα που....

Trilian το'πιασες!Ή είμαστε επαγγελματίες ή παίζουμε!
Οκ την έβγαλα λίγο στραβά, αλλά τι να κάνω που δεν έχω σταθερό χέρι...
Βελτιώνομαι όμως!

Lifewhispers προς το παρόν μου έχει σπάσει τα νεύρα γιατί είμαι έτσι πέντε μέρες τώρα!Έχω φτιάξει και δική μου νοηματική διάλεκτο!
Έχω φτάσει στο σημείο να γράφω σημειώματα στο αφεντικό για να του πω αυτό που θέλω μου και να μου απαντάει με τον ίδιο τρόπο αντί να μου μιλήσει!
Τις φορές όμως που την σιωπή μου την επιλέγω εγώ, είναι βάλσαμο..

Ανώνυμος είπε...

Αφωνία.
Μπας και μπορέσει και κοιμηθεί και το αργυρενάκι απόψε και δεν το πρήξεις με το μπίρι μπίρι σου.

Επίσης απόφυγε την εισαγωγή αντικειμένων στη στοματική σου κοιλότητα.

Όπως πυραύλους της Άλτζιντα, πού πήγε ο νους σου;

Τς τς τς τς.

ΝεολΑΙρα

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ τώρα που το θυμήθηκα, σου χρωστάω 5 ευρώ από τους καφέδες που κεράσαμε στα παληκάρια που μας αλλάξανε το λάστιχο την Κυριακή.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ανάβεις το θερμοσίφωνο γύρω στις έντεκα να κάνω ένα μπάνιο όταν γυρίσω απ'τα πιοτά και τα ξενύχτια;

Ανώνυμος είπε...

Να σε πω, δεν πιστεύω αύριο να μας πάρει πάλι ο ύπνος , να τρέχουμε στην Πανεπιστημίου και να μας πατήσει πάλι φορτηγό όπως προχθές;!

Για βάλε πέντ΄ έξι ξυπνητήρια σε περικαλώ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν αντέχω άλλο, βαρέθηκα.
Έχει πιαστεί ο κώλος μου.
Τι ώρα θα σχολάσω;

Ουφ.

Τώρα θα έπρεπε να είμαι σε καφετέρια και να φλερτάρω με θαμώνες.

Ανώνυμος είπε...

Μη ξαναπαραγγείλεις την αηδία το ρυζότο που είχες πάρει προχθές. Απαίσιο ήταν, τα λαχανικά σαν ωμά, άβραστα, al dente που λένε.

Ίου.

Ανώνυμος είπε...

Πωπω το εξώφυλλο της Lifo αυτή την εβδομάδα έχει ένα μαναράκι, άλλο πράγμα, σωστό τούμπανο.

Τον έχω στερεώσει δίπλα μου σαν να κάθεται και του μιλάω.

-Έρχεσαι συχνά εδώ;
- (σιωπή)
-Τι γνώμη έχεις για το ναυάγιο του Sea Diamond?
- (σιωπή)
-Σου αρέσουν τα μαλλιά μου έτσι;
-( ξανάμανά σιωπή)

-Μην πεις λέξη, είμαστε πλασμένιοι ο ένας για τον άλλον (και δεν το κατάλαβα απ' τη φωνή)

-το εξώφυλλο έπεσε.

Ανώνυμος είπε...

Να είχα τώρα ένα λουκάνικο πρασάτο και λίγο τζατζικάκι να κάνω βούτες. Πωπω.

Ανώνυμος είπε...

Πάω να κάνω και καλά ότι πάω τουαλέτα μπας και με δει και μου πει 'δεν πας κι εσύ καλό μου σπιτάκι σου;'

Ανώνυμος είπε...

Έρχεται ρε συ ένας και κάνει σε μία άλλη, αυτό το κοριτσάκι με τα μεγάλα μπαλκόνια ξέρει τηλέφωνα ραδιοταξί (νομίζοντας ότι δεν ακούω)

ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ

Ανώνυμος είπε...

Δεν αντέχω, άνθρωπος είμαι και λύγισα, πάω να βγάλω μία σοκολάτα από το μηχάνημα.

Ανώνυμος είπε...

Γαμάτο ποστ.

Μπράβο φίλη.

Κι αυτό που έγραψες με τη σιωπή.

Πωπω.

Ουάου.

Το τηρώ κι εγώ. Εγώ σιωπώ κι οι άλλο παρασύρονται. Και καλά.

Charty είπε...

Ας την βγάλει κάποιος απο την πρίζα...

Charty είπε...

Οικογενειακέ ωριλά θα πρέπει να μάθεις οτι η ηλίουια κοιμάται ωσάν το βόδι και δεν καταλαβαίνει χριστό απο μπίρι μπίρι που ούτως η άλλως δεν είναι και το άθλημά μου.
Επίσης στη στοματική μου κοιλότητα μπαίνουν μόνο διαλεχτά αντικείμενα σε αντίθεση με την προαναφερθείσα που σαβουριάζει οτι βρεθεί στο διάβα της σαν άλλη ταζ!

Charty είπε...

Επίσης μου χρωστάς και μπόλικη φαιά ουσία που έχω σπαταλήσει για πάρτη σου και τόνους εγκεφαλικών κυττάρων που έχω κάψει απο εκείνη την αποφράδα νύχτα που σε γνώρισα...

Charty είπε...

Μόνο όταν έρχεσαι σπίτι μου θυμάσαι οτι πρέπει να κάνεις μπάνιο...τσιγγούνα!

Charty είπε...

Ποιά πανεπιστημίου ρε όργιο???
Και φορτηγό που μας χτύπησε πάλι μυαλό δεν έβαλα!σημαδι απο το θεό ήταν αυτό,αλλά εγώ συνεχίζω το ψυχικό και σε κάνω παρέα...
Ο παράδεισος με περιμένει.

Charty είπε...

ριρίκα κοριτσάκι μου απο το πολύ το καθισιό ο κώλος σου έχει γίνει σαν αεροδρόμιο και οι θαμώνες στην καφετέρια όταν θα σε έβλεπαν να μπαίνεις θα σου έδιναν τα διαβατήριά τους αντί για τα τηλέφωνα...!

Charty είπε...

ρουλάκι μου με τόσα που σαβουριάζεις καθημερινά έχεις ξεχάσει την γεύση του ποιοτικού φαγητού..
Γαμώ την δίαιτα γαμώ!

Charty είπε...

ευτυχώς που τα λες μόνη σου γιατί αν τα έλεγα εγώ δεν θα με πίστευε κανείς για το πόσο διεστραμμένο μυαλό(λέμε τώρα!)έχεις!

Charty είπε...

Ο πεινασμένος ονειρεύεται καρβέλια,
ο διεστραμμένος λουκάνικα!
τς τς τς!

Charty είπε...

Νομίζω πως μας το έχεις κάνει αρκετά σαφές για το πόσο το κωλοβαράς στη δουλειά σου.
Συνεχίζεις να εκτίθεσαι μόνη σου,οπότε εγω θα μείνω άνεργη!

Charty είπε...

Έλα ρε!Ήρθε τελικά ο μήτσος ο βοθρατζής απο εκεί?Αυτός που μου έλεγε να του κανονίσω κατάσταση μαζί σου?Αυτός με τη σύφιλη που τον έταξε η μάνα του για να βρεί μια κοπέλα να του πρέπει?Αυτός με το σιδερένιο πόδι που όταν είχε βγεί απο τη φυλακή πήγε και σε βρήκε για να του δώσεις τις κάλτσες που του έφτιαχνες γιατί δεν μπορούσε να βρεί πουθενά αφού το ένα του πόδι είναι μικρότερο απο το άλλο?Αυτός που πούλησε τα τρία του παιδιά για να σου αγοράσει ένα δαχτυλίδι απο τσίγκο για τον αρραβώνα σας?
Μια χαρά κοπλιμέντο σου άκανε ο άνθρωπας, γιατί τον αποπέρνεις?
Ποταπή!

Charty είπε...

Το τι ακριβώς είσαι σηκώνει μεγάλη συζήτηση!
Τη δίαιτα του ανανά κάνεις να υποθέσω...

Charty είπε...

Αμα σιωπούσες δεν θα είχες παρασύρει τόσους ανθρώπους στο έγκλημα..