Παρασκευή 9 Μαρτίου 2007

Βρε μήπως γύρισε ο τροχός?

Και ξέχασε να με ενημερώσει???


Αυτές τις μέρες είμαι στα πολύ πάνω μου!


Φεύγω για Dubai

Η δική μου η θεωρία
είναι άλλη ιστορία
στο 'χα πει απ' την αρχή
πως εγώ δεσμά δεν θέλω
λίγο πριν το γάμο φεύγω
κόβω σαν γυαλί
Φεύγω για Dubai
bye μωρό μου bye
φεύγω για Dubai
μαζί σου άλλο δεν πάει
Πάω στα Εμιράτα
να 'χω ένα χαρέμι
και όχι να 'χω μία
για να με τρελαίνει
Είμαι άστατος το ξέρεις
μη μου λες πως υποφέρεις
στο 'χα πει απ' την αρχή
πως εγώ τα βράδια βγαίνω
κι όπου θέλω θα πηγαίνω
κόβω σαν γυαλί
Φεύγω για Dubai
bye μωρό μου bye
φεύγω για Dubai
μαζί σου άλλο δεν πάει
Πάω στα Εμιράτα
να 'χω ένα χαρέμι
και όχι να 'χω μία
για να με τρελαίνει

Σπύρος Λεούσης
Δεν έχω ιδέα ποιος είναι ο από πάνω mister αλλά εγώ το αποφάσισα να κάνω πράξη αυτό που μου λέει. Γιατί εγώ έχω μάθει να ακούω τους μεγαλύτερους(υποθέτω!).
Οπότε λέω μπάι και την κάνω για ντουμπάι!!!





Ήρθεν η ώρα! Ο πρώτος μου στόχος για φέτος θα εκπληρωθεί στις 30 Μαρτίου!
Την κάνω, φεύγω, στρίβω!

Από την Τετάρτη που πήρα το καινούριο μου διαβατήριο(τσάκα τσάκα σε μια βδομάδα ήταν έτοιμο,super η ελληνική αστυνομία!) είμαι εκεί! Τα εισιτήρια έχουν βγει και αύριο θα είναι στα χέρια μου!!!!!
Θα πάω να κάνω μπάνιο, σκι, σαφάρι, θα πάω βόλτα με τις καμήλες, θα γυρίζω στα παζάρια και στα εμπορικά κέντρα, θα ψωνίσω, θα παίξω χιονοπόλεμο(!), θα φωτογραφήσω, θα ερωτευτώ έναν άραβα τυλιγμένο με σεντόνι και τραπεζομάντιλο στο κεφάλι, με πετρέλαια και χρυσό, με παλάτια και λιμουζίνες, με κότερα και νησιά και θα στείλω τηλεγράφημα στο αφεντικό μου την παραίτησή μου….παραιτούμαι.τέλος!




Θα φάω και αρνί(ή μήπως καμήλα?) με τους άλλους Έλληνες εκεί, θα ψωνίσω πολλά δώρα, θα βγάλω αμέτρητες φωτογραφίες και βιντεάκια, θα χορτάσω την καλύτερή μου φίλη, θα την ζαλίσω με ερωτήσεις και θα την ξεπατώσω στις βόλτες!




Παρασκευή μεσημέρι την κάνω με ελαφρά από το γραφείο και το απογευματάκι θα χαζεύω το Burz Al Arab… ξάπλα στην παραλία....και ασε την αμοιβάδα να ξύνεται με την ησυχία της...μην την ενοχλώ με μικρότητες τύπου..θα είχες την καλοσύνη να σηκώσεις το ρημαδοτηλέφωνο για μια φορά στη ζωή σου ή θα σε απασχολήσει πολύ απο το να κοιτάς το άπειρο??


και εκεί που θα λιάζομαι στην παραλία και θα σιγοψήνομαι στους 180, θα μου έρθει έμπνευση και θα πάρω την απόφαση να κάνω στροφή στην καριέρα μου...θα αγοράσω μια ψαρόβαρκα και θα παω να ψαρεύω!
οχι που θα κάτσω να σκάσω!



μπάι μπάι...!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!

Spyros είπε...

sovara milas twra?? superrr :))
ti tha mas fereis?

kalhmera!

Trilian είπε...

αχ τι καλααααα... άντε βρε και στα δικά μας! να περάσεις όσο καλύτερα μπορείς αν και νομίζω οτι δεν χρειάζεσαι τις ευχές μου τα έχεις σχεδιάσει όλα!!

Blogaki είπε...

Καλέ κυρία!! Εγώ χωράω στη βαλίτσα σας;; Πάρτε με μαζίιιιι!!!Πληηηηηηζ!!! Και ούτε που θα σας ενοχλήσω καθόλου!!! :)))))

Charty είπε...

anonymous,thanks a lot!

spyro σοβαρότατα!!!Ξεκίνα να φτιάχνεις λίστα!Πάντως το μόνο σίγουρο είναι οτι θα φέρω άπειρες φωτογραφίες!

Trilian ευχαριστώ!και στα δικά σας εύχομαι και σύντομα!

Blogaki οκ!επειδή απ'ότι διάβασα ήσουν-είσαι πολύ καλό κοριτσάκι, ραντεβού στο αεροδρόμιο!Κάπου θα σε χωρέσω!

itelli είπε...

Καλές αυτές οι προκατ κ ετοιματζίδικες φωτο... Αλλά θα βάλεις κ καμία που τράβηξες εσύ να δουμε κ μεις την ρεαλιστική πλευρά του θέματος? Αν όχι, γράψε τουλάχιστον καμιά ιστορία, να ξέρουμε πώς είναι.

Άμα περνάς καλά, σε συγχωρώ. Γράψε όποτε θες. Μη γράφεις κ καθόλου. Κράτα τα για σένα αφού εσύ τα έζησες ;)

Charty είπε...

itelli το κειμενάκι ετοιμάζεται αλλά για κάποιο λόγο δεν μου ανεβάζει τις φωτογραφίες....Που θα μου πάει θα τα καταφέρω!Και είναι μερικές πολύ καλές:-)