Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2007

Μα πόσο υπερβολική πια?




Όσον αφορά εμένα όλοι μου λένε πολύ! Πάρα πολύ! Υπερβολικά πολύ! Δεν υπάρχει πιο πολύ! Μιλάμε για υπερβολικά πάαααρα πολύ! Μετά το χάος!
Δεν το καταλαβαίνω (πάντα) αλλά έχουν ντοκουμέντα..

Δεν λέω, έξω βρέχει
Αλλά, έξω βρέχει καταρρακτωδώς, γίνεται χαμός, πανικός, χαλάει ο θεός τον κόσμο, ήρθε η συντέλεια, θα βουλιάξουμε

Δεν λέω, πονάω
Αλλά, πεθαίνω στον πόνο, δεν αντέχω άλλο, σβήνω, χάνομαι, αυτό ήταν πεθαίνω

Δεν λέω, πεινάω
Αλλά, πεθαίνω της πείνας, λιμοκτονώ, τρέμω από την πείνα, δεν με κρατάν τα πόδια μου, ζαλίζομαι, έχασα το χρώμα μου

Δεν λέω διψάω
Αλλά, έχω πάθει αφυδάτωση, δεν αντέχω άλλο!

Δεν λέω ζεσταίνομαι
Αλλά, σβήνω, λιώνω, χάνομαι! (αυτά είναι τα αγαπημένα μου, τα σουξέ μου!)

Δεν λέω είναι δυνατά
Αλλά, είναι πολύ δυνατά, τέρμα, κουφάθηκα, μου έσπασε το τύμπανο!

Δεν λέω, θ’αργήσω
Αλλά πάντα αργώ(αλλά αυτό είναι το πρόβλημά μου με το χρόνο, άλλο κεφάλαιο)

Δεν λέω μ’αρέσει
Αλλά, είναι γαμάτο, τέλειο , σούπερ, δεν υπάρχει καλύτερο, φανταστικό, υπέροχο, ανεπανάληπτο, καταπληκτικό, συναρπαστικό, φοβερό, απίστευτο, άψογο, απίθανο, πανέμορφο!

Δεν λέω δεν μ’αρέσει
Αλλά, είναι απαίσιο, δεν υπάρχει πιο χάλια, αίσχος, τέρας, πανάσχημο, αηδία, σίχαμα, ελεεινό, τρισάθλιο, πανάθλιο

Δεν λέω, χόρτασα
Αλλά, έφαγα σαν ζώον, σαν βόδι, θα σκάσω απ’το πολύ φαΐ, πρήστηκα, έφαγα για μια βδομάδα, ποτέ δεν έχω ξαναφάει τόοοοοοσο πολύ(!)

Δεν λέω, έξω κάνει κρύο
Αλλά, έξω κάνει ψοφόκρυο, είναι πάγος, Σιβηρία, έχει υπερβολικά πολύ κρύο, δεν αντέχεται τόσο κρύο, δεν μπορώ να αναπνεύσω από το πολύ κρύο, θα πάθω κρυοπαγήματα (οκ στην Ελλάδα ζούμε!)


Δεν λέω κουράστηκα
Αλλά, τα’φτυσα! Δεν μπορώ να κουνηθώ, δεν αντέχω άλλο θα σωριαστώ, δεν έχω άλλες δυνάμεις, πεθαίνω σβήνω χάνομαι λιώνω(αυτά πάνε όλα μαζί σαν ποιηματάκι και τα χρησιμοποιώ σε πολλές περιστάσεις)!


Αυτό είναι ένα λίγο υπερβολικό κειμενάκι!
Μερικές φορές είμαι υπερβολική στις αντιδράσεις, στα συναισθήματα, στις πράξεις, στα λόγια, στα πιστεύω μου..
Μερικές φορές και στο φαΐ που μαγειρεύω, το παλεύω να το διορθώσω αυτό γιατί δεν λέει να τρώω συνέχεια φαγητά λύσσα ή τίγκα στο λάδι!
Γενικά μάλλον πρέπει να το διορθώσω αυτό γιατί αρχίζω και παρατηρώ περίεργες αντιδράσεις όταν πχ σε διακοπές παραγγέλνω επί μια εβδομάδα, κάθε μέρα το ίδιο φαγητό! Ή όταν μ’αρέσει ένα τραγούδι το ακούω κάθε μέρα όλη μέρα!

But that's just me...

4 σχόλια:

Blogaki είπε...

Beh...welcome to the club!!!Χωρίς υπερβολή, πώς καταλαβαίνει κανείς αν είναι ζωντανός; :)

Charty είπε...

Α και εσύ μια απ'τα ίδια ε?Πως???????????

Spyros είπε...

pooopo...gia des!
uparxoun kai atoma sto allo akro apo emena!

Ανώνυμος είπε...

Και στην αγάπη υπερβολική?
Από αγάπη υπερβολική,θα πεθάνωωωωω..