Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2007

Που τελειώνει η πυραμίδα?


Και εκεί που βρήκα λίγο χρόνο και κάθισα να βολτάρω στα μπλογκς να χαλαρώσω, βλέπω σε πολλά να λένε πέντε πράγματα για τον εαυτό τους και να κάνουν λίνκ σε άλλους πέντε για να κάνουν το ίδιο! Και εκεί που άρχιζα να αναρωτιέμαι πως κι’έτσι βλέπω ότι το blogaki είχε κάνει λίνκ σε εμένα(αυτό δεν το περίμενα με τίποτα!)οπότε λέω να τη συνεχίσω και εγώ…

Λοιπόν πέντε πράγματα για ‘μένα που πρώτη φορά (και τελευταία!) τα λέω δημόσια γιατί μέχρι τώρα ζήτημα να τα ξέρουν δυο άνθρωποι γιατί δεν είναι και τα καλύτερά μου…!

1. Όταν ήμουν μικρή είχα παρασύρει τον μικρό ξάδερφο μου να πάμε σε ένα βουνό για εξερεύνηση και τον ανάγκασα να σκαρφαλώσουμε σε έναν γκρεμό με αποτέλεσμα να γλιστρήσουμε από τα βράχια και παραλίγο να σκοτωθούμε! Ο ξάδερφος μου μέχρι σήμερα φοβάται τα ύψη!

2. Στο λύκειο είχα γράψει με τις κολλητές μου σε ένα πολυσύχναστο μέρος το τηλέφωνο μιας πρώην φίλης μας(η οποία την είχε πέσει στο τότε αγόρι μου!)με το όνομά της και τις υπηρεσίες που παρέχει σε άντρες και όχι μόνο!!!

3. Ήμουν το μόνο παιδάκι(στη γειτονιά μου τουλάχιστον) που είχα φορέσει στο σκυλάκι μου τσόκαρα, καπέλο, ρολόι, κοκαλάκι, φανελάκι, σκουφί, παπούτσια, κορδέλες, γυαλιά κ.α.- όχι ταυτόχρονα όμως!(να σημειώσω πως το σκυλάκι μου ήταν λυκόσκυλο και το υπεραγαπούσα!)

4. Ένα βράδυ γυρνώντας από τη δουλειά ήμουν τόσο χάλια ψυχολογικά που πήγα και αγόρασα ένα μπουκάλι μαυροδάφνη, το ήπια σχεδόν όλο μόνη μου, μέθυσα, έπεσα από το κρεβάτι, κοιμήθηκα στο πάτωμα και την άλλη μέρα πήγα στη δουλειά μες την τρελή χαρά γιατί ήμουν ακόμα ψιλομεθυσμένη!

5. Το πρώτο μου φιλί ήταν με έναν άγνωστο!!! Ήμουν σε ένα χορό του σχολείου και καθώς έφευγα με σταμάτησε ένα παιδί με φίλησε και έφυγε! Τον ξαναείδα μια φορά από μακρυά και έμαθα ότι ήταν ο αδερφός ενός συμμαθητή μου. Δεν μιλήσαμε ποτέ!
Αυτό το φιλί δεν θα το ξεχάσω ποτέ γιατί παρόλα αυτά μου άρεσε!!!!!!!


Και μετά από όλα αυτά πρέπει να γράψω άλλους πέντε να το συνεχίσουν.
Καλά εγώ να γράψω πέντε, αυτοί θα με διαβάσουν για να το συνεχίσουν???????
Και αν τους έχει προτείνει και κάποιος άλλος? Ότι γίνει! Δίνω τους..

theo

argyrenia

trilian

crucilla

fibi

Και αφού ρεζιλεύτηκα τώρα μπορώ να κρυφτώ στην τρύπα μου…!Καλή συνέχεια!

6 σχόλια:

Blogaki είπε...

Hip Hip Hurray!! Η charty μίλησε και τα'βγαλε όλα στη φόρα!!!:p
Λοιπόν, τι μάθαμε; Είσαι ριψοκίνδυνη, παρασύρεσαι από τις κακές παρέες (είδες τι κομψά το έθεσα, έτσι;;), είσαι ψιλοπαρανοϊκή (άκου ρολόι στο σκυλί!!), το τέταρτο δεν το σχολιάζω το'χω κάνει και εγώ και το πέμπτο μοιάζει πάρα πολύ στο δικό μου πρώτο φιλί οπότε σε συμπαθώ ακόμα περισσότερο!! :)
Καλό ΣΚΔ!!!

Ανώνυμος είπε...

Τρελό μου!
χαχα

πολύ σε χαίρομαι ρε συ
έτσι, όχι να ζεις, να ΖΕΙΣ!

φιλιά πολλά γλυκό μου, καλό μου!

Fibi είπε...

Έτσι ε???
Πετάμε το μπαλάκι και...αθώοι! έκανα μπογκότσαρκα και ψαχούλευα αποκαλύψεις...ήρθε η ώρα μου

Με έβαλες στο λούκι τώρα...επειδή όμως σήμερα ανέβασα άλλο ποστάκι τηα το αφήσω για τρίτη-τετάρτη βράδυ.

Με το πάσο μου πάντα :)

καλά να περνάς

Trilian είπε...

χα μήπως είσαι η Ελμαιρα; το κακόμοιρο το σκυλί τι τράβηξε!

Charty είπε...

Blogaki τα έβγαλα ολα στη φόρα και η αιτία είσαι εσυ(με την καλή έννοια πάντα!)!Αυτό με τις κακές παρέες μου άρεσε!Οχι οτι τις παρέσυρα εγω ας πούμε!Το οτι του είχα βάλει τσόκαρα του κακόμοιρου δεν σου λέει κάτι?Αλλά είσαι ευγενικό παιδί και δεν με λες σχιζοφρενή!!!
Να φτιάξουμε λέσχη Α.Α.!
Και εσένα σου ήρθε απο εκεί που δεν το περίμενες το φιλάκι? Τι μου θύμησες τώρα...!

Αργυρένια μου φιλάκια πολλά!!!

Α εγώ δεν ξέρω τίποτα! Άλλος μου το πέταξε!Έλα να παίρνουν σειρά και οι επόμενοι!Σιγά σιγά...!

Trilian τι τράβηξε δεν λες τίποτα!Και εχω γράψει μόνο το 1/300 απο αυτά που του έκανα!Αλλά όποιος αγαπάει παιδεύει!Ημουνα μικρή όμως γι'αυτό!!Κλαψ!Με πιάσαν τύψεις!

Jason είπε...

Ωπ!
Έχω διαβάσει άπειρα τέτοια σήμερα, αλλά μόνο ένα είχε τη φωτό!!!
Χα!!!