Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2007

What' s new pusicat?




  1. Έχω ξεπατωθεί στο κουβάλημα και με πονάει η μέση μου,

  2. δεν έχω ιδέα για την έννοια της λέξης 'πάτος' στην προηγούμενη πρόταση,

  3. εχω αδειάσει εκατό χιλιάδες κούτες,

  4. εχω γεμίσει σκόνη,

  5. μοιάζω με εργάτη που θέλει να επισκεφθεί επειγόντως τους γιατρούς της Καζαμπλάνκα και οχι αυτούς χωρίς σύνορα,κοινώς πέρλα πηλοφόρι και μυστρί δεν ταιριάζουν επ'ουδενί,

  6. πλένω συνέχεια τα χέρια μου και εχουν ξεραθεί,

  7. βάζω κρέμα και γεμίζω τον τόπο δαχτυλιές,

  8. χτυπάει συνέχεια το γαμοκούδουνο και ούτε τουαλέτα δεν μπορώ να πάω,

  9. όλοι μου συμπεριφέρονται σαν να έπρεπε να έχω γεννηθεί ξεροντας τα πάντα για αυτό το γραφείο και ο καθένας κοιτάει να κάνει ακριβώς οτι είναι δουλειά του και ούτε το τηλέφωνο δεν σηκώνουν όταν δεν είναι η σκλάβα στη θέση της,

  10. πρέπει να οργανώσω απο την αρχή τα πάντα στο γραφείο λόγω της ανακαίνησης και δεν με βοηθάει κανείς,

  11. πρέπει να αποκτήσω μαντικές ικανότητες,

  12. έχει γεμίσει ο τόπος Αλέκους,

  13. δεν δουλεύω ποτέ οχτάωρο και δεν πληρώνομαι για παραπάνω ώρες,

  14. μόλις τελειώνω την τοποθέτηση των πραγμάτων απο τις κούτες που έχουν πλημμυρίσει το γραφείο μου φέρνουν και άλλες και δεν με βλέπω να τελειώνω ούτε στον αιώνα τον άπαντα,

  15. κανένας δεν έχει συνειδητοποιήσει την ποσότητα των κουτών(πραγμάτων και επιθέτων) που έχω τακτοποιήσει,

  16. έκοψα με χαρτί την καμπύλη του αντίχειρά μου και τσούζει απίστευτα,

  17. τις τελευταίες μέρες κάνω συλλογή απο κομμένα δάχτυλα,

  18. έπρεπε να φτιάξω στον μπός τσάι πράσινο με μέλι(μη χέσω)και εφόσον όλα τα πράγματα ήτο σε κούτες έπρεπε να ψάξω να βρώ που είναι η κούπα του, το τσάι και το μέλι.Την κούπα και το τσάι τα βρήκα αμέσως αλλά φυσικά το μέλι έπρεπε να είναι στην τελευταία κάτω κάτω και αφού είχα ανοίξει και τις 9 κούτες!

  19. δεν νιώθω και πολύ κωλόφαρδη σήμερα,
  20. τους παρακαλάω να μου φέρουν ηχεία για να ακούω μουσική και να μην νιώθω μοναξιά και δεν μου δίνει κανείς,
  21. σκέφτομαι να τους απειλήσω τραγουδώντας αλλά αφού ρωτήσω στην επιθεώρηση εργασίας αν νομιμοποιούνται να με απολύσουν για κακόφωνη,

  22. Το πρωι ο χώρος γύρω απο το γραφείο μου έμοιαζε με οχυρό,μετά απο λίγο έμοιαζε άδειος και μόνος,μετά πάλι με οχυρό,μετά πάλι άδειος, μετά πάλι οχυρό, μετά άδειος.Μπορείς να μαντέψεις πως μοιάζει εδω και λίγα λεπτά και αυξάνεται, ναι ναι με γεωμετρική πρόοδο(γιατί όταν μαθαίνουμε κάτι το μαθαίνουμε σωστά και το κάνουμε κτήμα μας και αμα το γουστάρουμε το χρησιμοποιούμε και στην καθημερινότητά μας) ,

  23. Τρέφομαι καθημερινά μέχρι τις 6,30 το απόγευμα με κρουασάν και χυμό και μετά με τόστ,

  24. αν δεν πάθω σκορβούτο θα πάω εθελοντικά να γίνω πειραματόζωο για την επιστήμη,

  25. πίνω ελάχιστο νερό και θα σπάσει το αλαβάστρινο δερματάκι μου και δεν θα μοιάζω πια με 20χρονο,
  26. εχω αυταπάτες,

  27. χάνω με γοργούς ρυθμούς (και οχι με γεωμετρική πρόοδο) το ροδαλό χρώμα στα μαγουλάκια μου,

  28. εχω στενές επαφές με καφέ ντουλάπες και καμία με τον έξω κόσμο,

  29. έχουν μουλιάσει τα δαχτυλάκια μου απο το κόλλημα γραμματοσήμων, κοινώς παπάριασαν,

  30. ούτε στα ελτα να δούλευα,

  31. οι μισοί απο εδω μέσα βήχουν σαν να καπνίζουν δεκαπέντε τρισεκατομμύρια χρόνια,

  32. θέλω να κάνω ενα καυτό μπάνιο και να ξαπλώσω κάτω απο το ζεστό μου πάπλωμα,

  33. αυτό δεν πρόκειται να γίνει σύντομα,

  34. έχω ήδη σχολάσει αλλά φυσικά ούτε κουβέντα για να φύγω,

  35. δεν κουνιέται κανείς,

  36. τα'φτυσα.

Το παρόν εσυντάχθει εν ώρα και υπο την επήρρεια εργασίας και εστάλη σε μια ηλίουια.

Ο σώζον εαυτό σωθήτω...

9 σχόλια:

xkont είπε...

προφανώς είναι ώρα
να βρεις και 2η δουλειά για να αυξήσεις τα έσοδά σου

...και κάτι ακόμα. αν τα μάγουλά σου πάψουν να είναι ροδαλά, θα σταματήσω να σε διαβάζω!

:-)

Ανώνυμος είπε...

chartyyyyyyy!!

πω πω ρε φιλη. νομιζω οτι μετα απο αυτο πρεπει να σταματησω να παραπονιεμαι για το δικο μου γραφειο που ειναι τη μια χαος και την αλλη αδειο και καθαρο. γεμιζει χωρις να το καταλαβω και οι προτεραιοτητες δενμπορουν να παρουν μια σειρα. οταν σου λεω οτι σε καταλαβαινω απολυτα δεν θα μπορουσε να ειναι πιο απολυτα. με μια διαφορα. εσυ εισαι μονη σου εκει περα και τα κανεις ολα; γιατι εγω ειμαι παιδι για ολες τις δουλειες, αλλα εχω και συναδέλγους που δεν με βλεοπυν και φαινεται οτι νομιζουν οτι τα μπορω ολα, οποτε δεν κανουν καμια κινηση βοήθειας! τα σεβη μου και καλο Σκ!

Ανώνυμος είπε...

Εστάλη σε μία ηλίουια αλλά κοινοποιήθηκε μονομιάς σε όλο της το γραφείο. Ναι ναι το εκτύπωσα και το μοίρασα στις συναδέλφους λέγοντας, ελάτε, ανταπόκριση από την κολλητή re: Πρώτη βδομάδα στη νέα δουλειά.

Αχ αγάπη μου, τώρα που θα δουλεύουμε στο ίδιο "μαγαζί" θ' αφήσουμε ιστορία.

Μας φτύνω μη μας ματιάσω.
Παλιοηλίουια.
Ου,

Fibi είπε...

Mα καλά πέρασες και με είδες μήπως πριν 2 βδομάδες απο το γραφείο? Με τη διαφορά όμως οτι εγώ τους παρακάλαγα να κάνω καμιά τοποθέτηση γυψοσανίδας ή να κόψω με τον τροχό για να λερωθώ λιγάκι και ΔΕΝ με αφήνανε!!!

Κάθε 3και λίγο έβγαινα απο το γραφείο και πήγαινα στο χώρο της ανακαίνησης, όχι έτσι έλεγα, έτσι είναι καλύτερα, έλα άστε με να το κάνω εγώ (πάντα με το γελοίο χαμόγελο και να καρατιέμαι να μην ξεραθώ στα γέλια- είναι κάπως όταν βλέπεις κάποιον με καλό ντύσιμο κάθε μέρα να τον βλέπεις με φόρμα μπλε εργασίας και συνάμα με τιράντες!!!)...

ΦΟΊΒΗ ΜΕΣΑ ΕΣΎ!!!

Μα να θέλεις να δουλέψεις και να μην σε αφήνουν?

Unknown είπε...

;))) μα καλά στο ίδιο μαγαζί με την αργυρένια;;;;;;

Only santi είπε...

χαχαχαχαχα...συμπονω και συμπαραστεκομαι ...πολυ προσφατα το περασα και το καλυτερο ηταν που ανεβηκα διπλα στον οδηγο και σε ενα εργατη πανω στο φορτηγο της μεταφορικης για να τους παω στα παλια γραφεια να φορτωσουμε τις κουτες (που ειχα ετοιμασει !!) και μετα να τους οδηγησω στα νεα να τις ξεφορτωσουμε (για να τις τακτοποιησω!!)

Charty είπε...

xkont, νομίζεις πως μετά απο όλα αυτά σε μια δουλειά θα άντεχα και δεύτερη?????

υ.γ. το τσέκαρα και έχω να σου δηλώσω πως τα μαγουλά μου είναι μονίμως κόκκινα και πολλές φορές σε σημείο εκνευριστικό!-)


lifewhispers, και να φανταστείς είναι αρχή ακόμα.Που να περάσει και ο καιρός να δω τι έχω να κάνω.
Το θετικό είναι οτι τελείωσαν με τα μαστορέματα και εγω τον πόλεμο με τη σκόνη και επιτέλους δεν μοιάζω με τον Μπομπ το μάστορα.
Κράτα γερά!Κουράγιο!)


ηλίουια, οτι θα αφήσουμε ιστορία είναι σίγουρο πόσο γρήγορα θα γίνει...ιστορία δεν ξέρω!


Fibi, δεν πέρναγες μια βόλτα απ'το γραφείο και εσυ βρε παιδάκι μου να βάλεις ένα χεράκι μιας και το'χες καημό?Να σ'έχω υπ'όψη μου δηλαδή για κανένα μερεμετάκι?


street spirit, μα το φαντάζεσαι?
μια ζωγραφιά θα είμαστε(μέχρι να το γκρεμίσουμε!)


santi, ελπίζω να μην σου την είπανε κι'όλας που δεν οδήγησες και το φορτηγό μόνη σου?

βασίλης είπε...

Εντάξει όλα αντέχονται αλλά όχι να κόψεις και να χαλάσει το αλαβάστρινο δερματάκι σου χωρίς νερό. χαχα ! Φιλιά ποντικίνα

Ανώνυμος είπε...

Τώρα το διάβασα, πειράζειειει; Φρίκαρα λίγο. Και πιστεύω πως το χειρότερο απ'όλα ήταν αυτό στο Νο. 18.. Ελπίζω να'χουν φτιάξει όλα μέχρι τώρα που σου σχολιάζω το ποστ εγώ.